Berlian yang bersinar di blog IntaNBerliaN

Masa saya pergi uptown baru ni, saya ada beli 7 helai SHAWL HALFMOON GLITTER CORAK PAISLEY.. Sehelai untuk saya, lagi 6 helai untuk insan2 yang terpilih di blog saya ni..


Tapi kalau ikutkan hati saya ni, semua saya nak bagi, tapi tu la u all... masih belum menjadi kemampuan saya untuk lakukannya..

So, saya just beli 6 helai.. ni pun dah terkurang sehelai.. sepatutnya saya nak bagi untuk 7 orang tapi duit tak berapa nak banyak time tu.. hihii



Saya akan bagi sehelai seorang... secara random yer..


Saya nak bagi shawl ni untuk top komentar bulan 12 tahun lepas..... Walaupun harganya murah tapi saya bagi ikhlas..


Saya printscreen top komentar ni tengah malam pada 31/12/2013.. Selain dari 5 nama di atas, ada lagi 2 orang yang saya nak bagi... Mereka berdua antara rakan yang sentiasa datang blog saya.. sentiasa komen entry blog saya dari last dorang baca.. saya sangat2 hargainya... Walaupun saya tak singgah or tak tinggalkan jejak di blog mereka, tapi mereka tetap tak jemu singgah blog saya.... Mereka yang saya maksudkan adalah Si dia & Si dia...

Tapi memandangkan shawl yang saya beli tak cukup sehelai, so, salah sorang dari "si dia" tadi tu, saya akan beli kemudian.. maybe berlainan la sikit dari yang saya dah beli.. Apa2 pun, nanti saya sendiri yang akan contact mereka semua.. tapi tunggu saya balik Sungai Petani minggu depan la yer.. TERIMA KASIH untuk u all yang selama ni tak henti2 singgah blog saya, tak henti2 tinggal jejak or tak henti2 bagi sokongan dekat saya.. Moga Tuhan membalas segala jasa u all.. (",)

{ 33 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown January 07, 2014
tahniah buat mereka.. tergerak hati nak klik kat si dia tu.. hihi.. kenal sgt2 la url blog sape tu.. terima kasih yer .. xpe kalo x dpt hadiah pun.. deqla komen2 slama ni ikhlas x minta balasan apapun.. :)
Unknown Unknown January 07, 2014
tahniah kepada yg trpilih.
sekarang mmng fesyen shawl ni kan
saya pun ade buat entri pasal shawl ni sebb mase blik kg ade bli
glitter shawl ni tp masih di draft x publish lagi
Kiera Rashid Kiera Rashid January 07, 2014
Wahh , tahniahh yang dapat tu :)
msredcheesecake msredcheesecake January 07, 2014
bestnya dpt half moon shawl tu...
Unknown Unknown January 07, 2014
wahh...seronoknya dapat hadiah...
Unknown Unknown January 07, 2014
congrats utk yg dpt hadiah..hihi...lame xsnggah sini..hihi
Mimie Mimie January 07, 2014
eh eh nama sy de kak ina....terima kasih
Unknown Unknown January 07, 2014
waa..tahniah utk semua..
QasehnyaRania QasehnyaRania January 07, 2014
mcm. x caya je. sbb skrg byk bw, buat entry gna hp. so, tak tahu pulak terlekat nama di situ.

thanks ina :-)
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 07, 2014
Untung diorang jadi pengomen tegar ye :)
fieda fieda January 08, 2014
tahniah pada insan terpilih itu...
LYAfrina LYAfrina January 08, 2014
alham,dulillah./murah atau mahal..y penting keikhlasan kan..

moga mereka y menerima happy dgn pemberian ina y ikhlas ni
Delimasari Delimasari January 08, 2014
tahniah kawan yang berjaya
Nora Karim Nora Karim January 08, 2014
wah... tahniah buat semua... :D akak pun tetiba suka pakai halfmoon ni... tapi kena cari juga yang jenis tak jarang... :D
Qasey Honey Qasey Honey January 08, 2014
nak jugak..nak jugak..hehe
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 08, 2014
Salam K.Ina..

cantiknya shawl! half moon gituuu..
hihi..eh eh..'sidia' tu kitee la... segan plak kite dibuatnye.. huhu..

thanks kak ina.. tak bg pun takpe..cma suka dtg baca entry akak sbb byk informasi dan best dpt baca tentang 2 puteri akak tuuu :)

tahniah buat semua yg terpilih :)
shahdiana shahdiana January 09, 2014
ina ada kat ipoh kerr...pegi uptown yang kat pekan ke dekat tambun tu....tahniah kepada yang bertuah...
Unknown Unknown January 09, 2014
eh eh.. macam ada je gambar si buyung baju merah tu..muahaha :p mekasih kak :)
Azlina Azlina January 09, 2014
tahniah kepada yang terpilih dan bersinar tu...hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania January 10, 2014
hye..
ina balik kg ke?
sunyi je ni
imm imm January 10, 2014
salam kenal..singgah bw kt sini..
sudi2 lah jenguk blog saya pulak ye..thanx:)
http://cikanem.blogspot.com/
QasehnyaRania QasehnyaRania January 12, 2014
salam singgah pagi..
tefcari cari alisha n aqilah.
Miss N™ Miss N™ January 13, 2014
Eh..nama Nur ke tu..?

YaAllah..tak sangka pula..sbb rasanya nur dah mcm kurang berblogging skrang ni...

apapun, terima kaseh yea kak...
- AZIE - - AZIE - January 13, 2014
tahniah buat mereka...lama sungguh sy xsinggah sini..
syawalsimpsons syawalsimpsons January 13, 2014
ehhh asal sue boleh tak perasan akan entry ni ehh....sekali nampak si suraya sengal bertowel hijau tu kan
syawalsimpsons syawalsimpsons January 13, 2014
ehhh asal sue boleh tak perasan akan entry ni ehh....sekali nampak si suraya sengal bertowel hijau tu kan
Cik Rose Cik Rose January 15, 2014
tahniah buat mereka yang terpilih.. rezeki mereka kan :)
Puan Kutu Puan Kutu January 15, 2014
Alhamdulillah penghargaan yg cukup berharga buat berlian2 yg bersinar disini..tahniah buat mereka
ayut ayut January 16, 2014
Pghargaan bt kwan2x kn kak...tahniah yg dpt shawl..nk jgk blh?? Hihi
ayut ayut January 16, 2014
Pghargaan bt kwan2x kn kak...tahniah yg dpt shawl..nk jgk blh?? Hihi