Komen dari kak Aisy

Entry mak guard si alisha tu saya "tarik" balik la yer.. hihii... Betoi gak komen kak Aisy tu... Nanti ada plak yang tahu dekat mana terselitnya "sesuatu" kat umah parent saya tu... Nak elak dari "penjahat".. saya plak g bongkar rahsia kat sini.. haihh...

Thanks kak Aisy (",)

{ 12 comments.. read them below or add one }

Ann Ishak Ann Ishak January 13, 2014
tindakan yang bijak, bagus2 :)
Fiza Rahman Fiza Rahman January 13, 2014
Alaaa...tak sempat nak tgk ☺☺
Fiza Rahman Fiza Rahman January 13, 2014
Alaaa...tak sempat nak tgk ☺☺
Mama Safiy Arfan Mama Safiy Arfan January 13, 2014
alaa entry mn ye? X pasan la.psl ape.huhu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 13, 2014
Salam K.ina..

huhu..tak sempat terjah entri tu..
nasib baik jgk ada yg perasan...
azizah :) azizah :) January 13, 2014
tak sempat baca.. hahahaha
ros_reeza ros_reeza January 15, 2014
ala, tak perasan entry tu.. huhu.. bagus jugak.. bahay lah kak Ina.. takut ada yang berniat tak baik kan..
Mimi Azirah Mimi Azirah January 15, 2014
Bagus kak aisy igtkan akak
Deqla Manjew Deqla Manjew January 15, 2014
entri apa yer? alaa.. x smpt nk baca.. huhuhu.. tp kalo mmg x elok sebaiknya delete jer..kan..
Puan Kutu Puan Kutu January 15, 2014
tak sempat baca entry tp bley agak mesti lokasi tempat letak brg berharga kan..
ayut ayut January 16, 2014
Eh....xsempat plak nk g tgk entry yer...