IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 bakal menjelma..!!!


Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.. Saya masih diberi kesempatan untuk menganjurkan Giveaway Tahunan.. Ini adalah tahun ketiga Mega Giveaway diadakan.. Tak sangka pejam celik pejam celik dah tiga tahun rupanya saya bergelar seorang BLOGGER... Pada 03/02/2014 nanti genaplah usia blog saya ni 3 tahun... Memang setiap kali bulan kelahiran blog IntaNBerliaN @ bulan kelahiran owner blog IntaNBerliaN saya akan lancarkan Mega Giveaway... Mega Giveaway diadakan setiap tahun sebagai tanda kasih sayang saya dekat u all... Kalau Mini Giveaway yang diadakan setiap bulan, hadiahnya adalah dari saya sendiri tapi untuk Mega Giveaway, hadiahnya adalah dari penaja2 @ "orang bisnes" yang saya sendiri contact mereka secara personal.. Saya cari sponsor dari kalangan "orang bisnes" sekurang2nya saya dapat jugak membantu mereka promote barang jualan... (",)

Untuk IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014, insyaAllah akan ada 45 orang pemenang.. Macam biasa, pemenang akan dipilih melalui cabutan bertuah yang akan dilakukan oleh anak solehah saya si Alisha tu haaa... dah 3 tahun, ni lah kerja anak saya tiap2 bulan.. cabut undi.. hahahha.. Hadiah untuk pemenang IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 mestilah best2... tapi hanya ada 3 jenis hadiah je.. paling mahal, ada 3 hadiah yang berharga RM299 setiap satu.. tapi tu harga sebelum offer.. harga selepas offer RM224... tetap dalam lingkungan 200 lebih tau u all.. Nak tahu apa dia, tunggu entry senarai hadiah yang akan saya publish nanti yer... (",)

Cara nak join macam biasa... saya kan jenis suka yang mudah.. so, untuk IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 ni pun, syarat2 dia pastilah mudah.. sama macam tahun lepas jugak... NO FOLLOW, NO LIKE.. JUST BUAT ENTRY SAHAJA LEPAS TU SUBMIT KEPADA SAYA..!!! Sangat mudahkan... walaupun mudah tapi hadiah tetap meletooopppppppppppp.... IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 akan dilancarkan pada 03 Februari 2014 hingga 16 Februari 2014... Kalau 2 tahun berturut2 sebelum ni saya lancarkan selama sebulan tapi untuk tahun ni hanya 2 minggu sahaja.. So, kalau sayang2 saya ni terbaca entry IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 saya tu nanti, tak payah nak bookmark2 bagai... terus je buat entry & submit link dekat saya tau... Kalau u all bookmark tapi terlupa nak join, tengok2 dah terlepas tarikh, time tu jangan menyesal.. hihi

Saya harap IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 ni akan dapat sambutan seperti tahun2 lepas.. Kalau tahun 2012 seramai 175 orang peserta, tahun 2013 seramai 407 orang peserta yang join.. tapi tahun2 tersebut, IntaNBerliaN Mega Giveaway dilancarkan selama sebulan.. Untuk tahun ni hanya berlangsung 2 minggu sahaja.. Adakah masih ramai peserta yang join??.. Kita tunggu & lihat... Apa2 pun moga IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 akan berjalan dengan lancar... InsyaAllah... (^_^)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 24 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown January 22, 2014
Insyaallah akan join :)
Shad Shad January 22, 2014
wah.. oshem.. tak sabar nak join ni, :)
Kasih Juju Kasih Juju January 22, 2014
auto publish siap2 boleh tak..hehehe..tak sabar plak nak join :)
Mimie Mimie January 22, 2014
In shaa Allah saya akan join nanti
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra January 22, 2014
Kjp ja kan kak..dah yg ke3.. InsyaAllah kali ni pun ramai..ingt sng nk jumpa blogger yg buat GA hadiah gmpaq tnpa perlu like follow klik iklan bagai..1 dlm 100 agknya...hihihi..moga GA akak kli ni brjaya dgn jayanyaaaaa...gud luck akak..:-)
Unknown Unknown January 22, 2014
wah wah wah , tak sabar nak join ni . hehe . bila nak langsung ?
Unknown Unknown January 22, 2014
In shaa Allah, akan join jugak.
Unknown Unknown January 22, 2014
insyaAllah saya akan join.
Unknown Unknown January 22, 2014
wahhh menarik!! nak join nnt.. harap2 berpeluang..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 22, 2014
Salam K.ina..

hihi..cma dah save the date.. :)
shahdiana shahdiana January 22, 2014
sangat exited & teruja...
semoga semakin murah rezeki ina...
ayut ayut January 23, 2014
Akak mcm tau jr..bookmark bagai kan..ayut la tu slalu bt..hahahaha.bestni...
Unknown Unknown January 24, 2014
hadiahnya mesti epyhra kan? hihi.. wajib join nih.. rugi x join!
MsBabble MsBabble January 24, 2014
eh..hahahaaa..da terjoin plak wpun belum smpi masa.. xperlu apublish le komen ni n sebelumnye tu.nnti smpi masa sy join ye
Ainim Rashihah Ainim Rashihah January 25, 2014
In Shaa Allah Kak, nak join
QasehnyaRania QasehnyaRania January 25, 2014
semoga berlangsung dgn jayanya.aamiin