Siapa pemenang Mini Giveaway #22?

Dah 3 kali saya buat cabutan untuk pemenang Mini Giveaway #22 ni.. Tapi ketiga2 pemenang tak serah diri jugak.. Malas dah nak cabut undi.. Keputusan yang saya buat sekarang adalah, SIAPA PESERTA MINI GIVEAWAY #22 YANG KOMEN PALING PANTAS DI ENTRY INI dialah yang akan saya bagi hadiah tersebut... Bila saya nampak je sape yang komen paling pantas tu, saya sendiri akan inform dia..

UPDATE :

Saya dah jumpa pemenang.. http://www.ibulala.blogspot.com

{ 15 comments.. read them below or add one }

Ibu Lala Ibu Lala January 23, 2014
La nape camtu. Sygnya..
Imani Iwani Imani Iwani January 23, 2014
http://imaniiwani-myprincess.blogspot.com
Nurullai Abdullah Nurullai Abdullah January 23, 2014
Alamak sayangnya hadiah tu... Hehe tak sempat nak jadik org pertama.
Mar Mansor Mar Mansor January 23, 2014
tak cukup pantas nih..huhu
ctfand ctfand January 23, 2014
Yeay..! Tahniah ibu lala.. :)
syiela syiela January 23, 2014
alamak... sayang nya.... tahniah ibu lala :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 23, 2014
salam k.ina..

huhu..malangnye cma tak terpantas.. :p
tablet maixara ni bagus tau..
tahniah ibu lala..
Ibu Lala Ibu Lala January 23, 2014
Wahhhh terima kasih...
ayut ayut January 23, 2014
Hahaha..kn sng gitu...siapa cpt dia dpt.lg xcpt ;)
Deqla Manjew Deqla Manjew January 24, 2014
maybe dorg x on9 kot ina.. baru2 ni deqla tgk cik sue menang.. deqla dah pun maklumkan kat blog dia.. tu la dia x on9 la tu.. tahniah yer buat ibu lala .. dah rezeki dia kan.. :)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra January 24, 2014
Rezeki ibu lala rupanya...;-)