Jumaat ni cuti Thaipusam ek?

Kat Mini Giveaway #22 tu saya tulis tarikh umum pemenang hari Jumaat ni.. Tapi rupa2nya Jumaat ni CUTI THAIPUSAM ek.. Alaaa ni la cerita orang bergelar suri rumah.. selalu ada masalah dengan tarikh cuti.. hahahaaa... Takpa, saya bagi kelonggaran bagi pemenang Mini Giveaway #22 nanti untuk serah diri hingga hari Isnin minggu depan pukul 12 tengah malam, kalau takda jugak, hari Selasa saya umum pemenang yang baru... Eh, ke hari Isnin pun u all Public Holiday jugak ni...


{ 15 comments.. read them below or add one }

Nad MamaZN Nad MamaZN January 15, 2014
Mggu dpn takde cuti
31/1 nnt baru mula cuti pjg bg yg dok wilayah
Sbb cuti cny sambung ngan cuti hari wilayah...

Saya surirumah gak haha
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna January 15, 2014
aah..mostly cuti thaipusam :D
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 15, 2014
Salam K.ina..

yup..kami kat selangor PH.. :)
Ayu azmir Ayu azmir January 15, 2014
ye taipusam.. tapi melaka tak cuti pun.
syawalsimpsons syawalsimpsons January 15, 2014
hari jumaat ni jee.isnin tarak..kikiki
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 15, 2014
Selalunya kalau cuti umum jatuh pada hari Jumaat, xkan ada cuti ganti utk hari Isnin sbb hari Sabtu cuti. Jika kalau cuti tu jatuh pada hari Sabtu atau Ahad, baru akan ada cuti ganti hari Isnin.
tifa anvar tifa anvar January 15, 2014
x payah tunggu lama2 ina. isnin umumlah pemenang. x bestlah tunggu lama2
Mimi Azirah Mimi Azirah January 15, 2014
Minggu depan xde cuti pun kak ina
Deqla Manjew Deqla Manjew January 15, 2014
ye.. jumaat cuti.. ina kena slalu godek2 kalendar la.. hihi.. isnin dpn keje.. ;)
Puan Kutu Puan Kutu January 15, 2014
surirumah pun kena amik tau hal dunia gak ina.haha
Mas Zull Mas Zull January 16, 2014
assalamualaikum intan...selamat bercuti yer...:)
ayut ayut January 16, 2014
Tmpt keje ayut xamik pon cuti tu..ad tmpt xamik...
azizah :) azizah :) January 16, 2014
kat sabah tak cuti..hehe