Pemenang baru Mini Giveaway #22 PART 2

Dah 2 kali saya umumkan pemenang untuk Mini Giveaway #22 ni.. Tapi kedua2 pemenang tidak menyerah diri.. So, saya umum pemenang yang baru


4 : http://notaonlinesimamaqayyum.blogspot.com/

Harap serah diri sebelum pukul 12 tengah malam ni yer.. Ohya, saya nak mintak maaf dekat pemenang yang walaupun kita "geng", tapi saya kene berlaku adil jugak... Jika tak serah diri seperti waktu yang ditetapkan, saya anggap pemenang tak alert.. Bukan apa, tak nak bias, nanti disebabkan kita "geng", saya sendiri g inform pemenang serah diri, sedangkan yang bukan "geng" takda plak buat camtu... So, nampak macam tak adil kan.. Untuk berlaku adil, tak kiralah kita "geng" or tak.. semuanya kene serah diri dekat saya.. (",)

{ 13 comments.. read them below or add one }

Mia Liana Mia Liana January 22, 2014
wahhh.. tahniah pada pemenang...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 22, 2014
salam K.Ina..

oo..dah sampai ke cabutan ke3..
tahniah buat pemenang :)
mawar berduri mawar berduri January 22, 2014
bagi kat kita jer lah..hehe
tifa anvar tifa anvar January 22, 2014
kalo x serah diri jugak bg saya jelah ina.hehehe gurau je
shahdiana shahdiana January 22, 2014
alahai tak menyerah diri jugak kerr....xda rezeki la tu....
Fiza Rahman Fiza Rahman January 23, 2014
Harap ada yg menyerah kali nih.
ayut ayut January 23, 2014
Harap yg ni serah dri cpt2x...sibuk kot kak ina geng ye...
Deqla Manjew Deqla Manjew January 24, 2014
sygnya.. bkn lagi rezeki dia...