Alisha dah pandai sebut ALLAH @ InsyaAllah.. (",)

MasyaAllah.. seronok betoi saya tengok perkembangan percakapan alisha sekarang nih.. Kalau u all masih ingat, bulan lepas saya ada bagitahu u all yang alisha SANGAT SUKA LAGU INSYAALLAH nyanyian Maher Zain kan...

Hari ni saya nak cerita dekat u all, disebabkan hari2 sampai melebihi 10 kali alisha asyik dengar lagu tersebut.. Akhirnya 2 3 hari baru ni dia dah mula pandai sebut Allah.. nak sebut InsyaAllah, panjang sangat so, alisha dapat tangkap perkataan dekat belakang je.. Apa2 pun, dia buat saya rasa seronok sangat...  (",)

Kalau sebelum ni saya pernah terfikir kenapa alisha lebih suka lagu ni dari lagu kanak2 macam "lagu tiga kupang" ke.. tapi sekarang barulah saya tahu rupa2 dari lagu ni alisha nak belajar pandai menyebut perkataan ALLAH.. (",)

Jom layan aksi Alisha ketika tengok video klip lagu InsyaAllah.. siap menari lagi sambil menyanyi sebut Allah.. (",) hihii




 Perhatikan jari telunjuk & ibu jari alisha.. setiap kali dengar lagu ni mesti jari dia akan buat ala2 kita tengah pegang tasbih tu..
 

Time ni tengah goyang badan ke kanan & ke kiri.. hihii

{ 19 comments.. read them below or add one }

suhaina laui. suhaina laui. December 05, 2011
bleh geng dgn akif suka lagu maher zain...kalo naik kete wajib pasang n dh pandai pon nyanyi lagu ni skit2 ;)
Izan Ishak Izan Ishak December 05, 2011
alahai....alisha makin bijak! geram nak cubit pipi dia boleh?
Citra NaniZam Citra NaniZam December 05, 2011
Wah alisya makin maju yer..
sama macam anak citra Nur Zafira selalu tgk abang dia solat diapon sibuk duk kt tengah sejadah tu sambil ckp allahuakbar dengan pelatnya..
seronok kan tgk gaya anak2 ni belajar
sue zainun sue zainun December 05, 2011
wah makin bijak lah alisha..siap menari2 lagi tue..
ummi anum ummi anum December 05, 2011
Alhamdulillah...dah boleh cakap.Allah..
Puan Kutu Puan Kutu December 05, 2011
alahai comelnya..bijak alisha nie..
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ December 05, 2011
hehe..pasni pandai ngaji lak ye darling..
Cik Rose Cute Cik Rose Cute December 05, 2011
Sama ler gan haziq tue....hehehehe
C i k P i p i T e m b a m C i k P i p i T e m b a m December 05, 2011
hehe baguslah dia dh pndai sebut.. hehe.. budak2 suka lagu la kak.. hehe.. comel !
Bui Junaidi Bui Junaidi December 05, 2011
berkat dgr lagu Maher Zain lah ni..hehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 05, 2011
ala..comeynye Alisha nie.. yup, lagu tue mmg bgus la utk anak2 dgr.. Hannah pun pndi sbut "insyaAllah" bcoz of that song tau.. >_<

btw, Alisha leh aa join auntie nyanyi..hehe... XP
naim naim December 05, 2011
ALhamduillah Akak..

didik mereka secara perlahan-lahan..

anak buah Naim tahu cakap Allahu akbar tapi pelat.hehe
Rtp Farra Arisha Rtp Farra Arisha December 05, 2011
pintarnya alisha..:') be a good girl and daughter to your parents yeah? :')
Mrs. Lady's Stylo Mrs. Lady's Stylo December 06, 2011
Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)
hakamah hamyadi hakamah hamyadi December 06, 2011
comelnya...betul 2..lagu pun memainkan peranan penting dalm pengembangan minda anak2
wan nurul hezrina wan nurul hezrina December 07, 2011
alahai pandai menari ikut irama..mesti suka kalu bwk g senam robik lagu poco2 nie