Sambungan cerita semalam..

Memandangkan ada yang bertanya.. adakah perbualan saya di dalam entry Saya dituduh TACKLE SUAMI ORANG!! habis setakat tu sahaja.. So, saya nak cerita sikit sambungannya... lepas saya cakap "takda maknanya nak joking jika mengata seseorang itu SIAL...".. Dia ada mintak maaf dengan saya...

Ermm takpalah... mungkin dia tak berniat apa2 or mungkin dia tersalah orang or apa2 je la... saya sebagai manusia biasa.. TELAH MEMAAFKANNYA.. walaupun di dalam hati tercalit rasa sedih + terkilan...    

Zarina Tazari
Report · 3:32pm
takda maknanya nak joking jika mengata seseorang itu SIAL...


Report · 3:33pm
sooory...laa

Zarina Tazari
Report · 3:37pm
sy xtahu apa mslh awk smpai ckp mcm tu dkt org


Report · 3:41pm
teka...laa

Zarina Tazari
Report · 4:06pm
mg awk dpt settle mslh awk tu..
 

Report · 4:15pm
mg awk dpt settle mslh awk tu..

Perbualan kami berakhir setakat ni sahaja.. Dia mengulang kembali ayat saya... Saya dah tak berminat untuk layan dia lagi.. Tak tahu apa masalah dia.. Tapi apa2 pun, saya tetap doakan semoga masalah dia dapat diselesaikan & semoga dia bahagia bersama suami dia hingga ke akhir hayat.. InsyaAllah...

P/s : Kepada hamba Allah tersebut, ketahuilah tak semua manusia selancang mulut awak & tak semua manusia suka dengan perkataan tersebut.. Janganlah menuduh seseorang secara melulu.. "JANGAN BERTINDAK SESUKA HATI AWAK TAPI BERTINDAKLAH MENGIKUT AKAL AWAK YANG WARAS"  

{ 14 comments.. read them below or add one }

LYAfrina LYAfrina December 28, 2011
huhu.. lya bru baca ni... adake mde2 g2 blh buat gurau2... ishh..manusia apakah itu.. lg2 dlm hal tackle2 suami org ni.. dh la kt ni dh bsuami n b'anak pon.

huhu.. byk2 sabar la... dugaan d dunia ni x pnh ptus.
Cik Rose Cute Cik Rose Cute December 28, 2011
mesti silap orang tue....nak serang selidik dulukan...
ajumohit ajumohit December 28, 2011
macam2 jenis manusia di dunia ni kan, sabar ye intan
aizamia3 aizamia3 December 28, 2011
doakanlah moga dia berubah dan tidak sewenang-wenangnya menuduh orang lain tanpa bukti..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha December 28, 2011
alalalala,apalah pompuan tu.suh main teka2x..dah la minta maaf pun mcm xikhlas je...eh,nak ckp dia 'sial' boleh tak kak?.hikhikhik
Nurul Husna Abidin Nurul Husna Abidin December 28, 2011
ignore je la org2 mcmni...buat abeh boreh jo...hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons December 28, 2011
sabar la....dorang tu namanyer dah tak da keje...suke tengok kehancuran org dari kesenangan org...
Tihara Tihara December 28, 2011
org ni mcm sewel je..comfirm ke dia ni perempuan eks..awak kenal tk dia..next time awk ignore je yek..
Izan Ishak Izan Ishak December 28, 2011
bagus ina cakap macam tu kat dia...

baru dia tau tak semua org boleh terima wpun katanya joking je kan...
Puan Kutu Puan Kutu December 28, 2011
muni agak dia tak betullah ina..lu tak takakn diulang perkataan yg ina ucap.mmg sakit mental layan or macamnie,tp hangin gak tak pasal2 kata org sial,dh tu tuduh2 kata nak rampas suami dia..

ckp je ngan dia suami ina lg macho,hensem bergaya,sweet,baik budi pekerti tinggi mulia dr suami dia.ahakz..
Falsya Falsya December 28, 2011
ya ALLAH..itu kalau dpt kat falsya tuh mmg selamat dh pmpn tuh..xsuke la org yg tetibe nak tuduh2 rampas suami die without periksa nieh..falsya phm sbb falsya penah kene bende sama..
fieda fieda December 28, 2011
sakit jiwa budak tu...

done for this entry..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 29, 2011
stuju2...sian Ina..

xpe la, xyah la bother ngan org camtue lg..ignore je..
wan nurul hezrina wan nurul hezrina December 30, 2011
rasanya dia ada mslah mental kot.haha..pedulikanjerlah.tah2 ada peminat awak secara diam..huhu..wat derk jer lah kata org melaka