Tolong.. tolong.. tolooonnnggggg... Adusss

Saya telah dicederakan oleh anak saya sendiri... huwaaaaaaaaaa....Bukan cedera teruk sangat pun.. Tapi ianya adalah perkara yang diluar kotak pikiran saya.. saya tak pernah terfikir yang ianya akan berlaku.. aduss.... Anak saya buat tahi lalat saya jadi terkontang kanting hampir tercabut.. hahhahah... *Nak cerita pun malu2 alah*... Tak tahu samada patut gelak ke atau patut bersedih.. Lucu pun ada sebenarnya... hihii..

Actually, saya mempunyai satu tahi lalat hidup di salah satu bahagian badan saya ni... tadi ketika saya tengah mengadap komputer, anak saya ambik pensel tekan lepas tu dia pergi tekan2 dekat tahi lalat tersebut.. tapi masih belum berpuas hati, akhirnya dia gigit tahi lalat saya tu... 

Saya tak rasa sakit or pedih pun.. saya cuma sedar apabila mengadap cermin tiba2 ada darah keluar... yap, tahi lalat tersebut saya hanya boleh nampak jika tengok dengan cermin.. Saya sangat terkejut sebab darah meleleh tapi saya tak marah alisha sebaliknya saya pergi telefon my parent bagitahu tahi lalat saya berdarah sebab alisha gigit... Adusss.. hihiihii *tetiba rasa macam lawak.. orang lain pergi klinik nak cabut tapi saya, cukup dengan doktor Alisha* (",)

Bila saya dah lap darah tersebut, rupa2nya, tahi lalat saya tu dah hampir tercabut.... Adusssssssssss saya seriau tengok tahi lalat tersebut....! saya biarkan je dia terkontang kanting... Oh tidakkkk....

P/s : Ada siapa2 nak dapatkan khidmat alisha untuk buang tahi lalat?.. hahahhahha

{ 23 comments.. read them below or add one }

nurmujahidah nurmujahidah December 07, 2011
haha,, lawak nye,, alisha tu tunjukkan bakat nak jadi doktor tu,, insya Allah,, :D
Tina Othman Tina Othman December 07, 2011
adoi, mesti kuat dia gigitkan haha comelnya
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ December 07, 2011
hahaha...kesian ibu..tp bagus jugak..pakai laser gigi alisha je leh tanggal..haha
mamaNoriz mamaNoriz December 07, 2011
alamak!

tak tahu nak ketawa ke nak nangis sbb ketawa dlm duka....hehehehe

akak mmg ada satu tahi lalat besar hidup..

mmg risau membesar..

kan bagus alisha tolong cabutkan...hahaha
LYAfrina LYAfrina December 07, 2011
hehe.. lucu lak alisha ni..kan sng..xyah byr mahal2 gna laser kan..skali gigit je kan..
hamzah ian hamzah ian December 07, 2011
perghhh... kuatnya dia gigit.. haha
intan morsalin intan morsalin December 07, 2011
mamanya khusyuk berblog..sbb tu alesha geram n gigit tahi lalat tu...hehehe
Jaa Jaa December 07, 2011
hahah..ganas jugak alisha ni ek...
Falsya Falsya December 07, 2011
hhhaaaha..kelakar..mesti alisya dh lama perhati smp wat die geram..hehe..tp sakitnyeeee..tetibe kite pulak rase seriau-nye..;)
wan nurul hezrina wan nurul hezrina December 07, 2011
aduhhh ganasnya alisya..haha..bahaya..mcm mana leh cedera sampai mcm2..ingtkan aperlah td jerit2 mintak tulun
Myra Jay Myra Jay December 07, 2011
Alisha geram la tu tgk tahi lalat besar dari biasa ;)

Pasni nak jumpa Dr Alisha la boleh? :)
ajumohit ajumohit December 07, 2011
Hihi bleh tahan lasaknya Alisha ni ye, takyah jumpe doctor
Buang Tahi lalat hihi
MamaEma MamaEma December 07, 2011
hehehe..aunty nak upah lah..tpi larat ke alisha nak gigit kat dahi aunty ema ni...hehehe
eB ezrin eB ezrin December 07, 2011
drg mmg geram ngan tahi lalat kot eh? sbb aerish ri tuh dok cungkil tahi lalat kat tgn eB. SAKITNYER YA AMPUNNNNNNNNNNNNNNNN. hu3
shaFazie shaFazie December 07, 2011
hihi kelakarlah anak akak tu...
Shafiq Shafiq December 07, 2011
huiyo.. anak akak geram sangat tu.. :-)
Naz Naz December 07, 2011
adoi..mcm mn mak nye tak sedar ni..
Gen2Merah Gen2Merah December 07, 2011
ahahahaha... kelakar lah plak... Budak2 biasala.. nampak yang pelik2 ja terus nak gigit... ehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 07, 2011
isy..ganas Alisha nie, hehe.. Ina cabut je la tahi lalat tue.. ^_^
aimi aimi December 07, 2011
alisha nk jadi dokter lh 1 ari nt =)
msredcheesecake msredcheesecake December 07, 2011
Mesti alisha geram je tengok tahi lalat tu....

Comel la alisha gosok gigi...
fieda fieda December 08, 2011
ganasnya dia...hehehe
kak fieda ada taik lalat idup kat bwh dagu dgn lengan kat bawah bahu..kat tempat kita kena cucuk bcg tu...sakit btul kan kalau nak tercabut...

kak fieda pun rindu gak kat ina..dah jarang2 dapat on9 kat sini..satu sbb anak2 control laptop pastu line kat sini teruk la plk..tak sabar nak balik umah dah ni....hihihi...
Puan Kutu Puan Kutu December 08, 2011
haha doktor alisya kemain hebat smp berdarah taik lalat ibu..:)