Rumah saya bersih sebab Alisha rajin menyapu... (^_^)

Yap.. Anak saya sangat sukakan penyapu.. Hahahaa jenis2 yang berbatang macam penyapu ni dia suka sangatlah buat main... Rumah saya ada 3 batang penyapu... siap dengan untuk alisha guna sekali yer... hihiihiii


Tengoklah tu... Ada gaya tak menyapu rumah.. hahahha.. Tapi baru2 ni, saya beli penyapu untuk guna memberus lantai bilik mandi tu ha... Yang ni pun jadi mainan dia jugak.. adehhh..


Muka orang baru bangun tidur, tiba2 terpandang penyapu tandas & terus ambik padahal tengah mamai tu... kikikiii




Sapu... jangan tak sapu... menyapu rajin2 yer... senang kerja ibu.... muahhahahha.. Buat2 catwalk ala2 model penyapu pun ada gaya jugak budak ni... hihii

Muka orang seronok dapat main penyapu... hihii... Pagi petang siang malam... asal terpandang terus dia ambik buat sapu lantai... adehhh.. Kalau kita rampas, jawabnya......


Menangis tak hingatlah anak saya ni... hahhahha

{ 18 comments.. read them below or add one }

sekamar rindu sekamar rindu December 15, 2011
salam..

nape nangis lak tuuuuu..ala comelnya...:)
fiza fiza December 15, 2011
Rajin betul anak dara nih.
KSWSK KSWSK December 15, 2011
mcm tu jimat duit nak bl mainan yg lain..sbb penyapu jgk yg menjadi pujaan hatinya
nurmujahidah nurmujahidah December 15, 2011
muja tag akak,, alisha is so cute!! :D
http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/year-million-follower-giveaway.html
aimi aimi December 15, 2011
mcm2 lh alisha ni =) hihihih
Ummi Iman Ummi Iman December 15, 2011
samalah macam iman. kalau iman siap guling-guling lagi tak bagi ambil penyapu.. dh mcm baby girl pula
Myra Jay Myra Jay December 15, 2011
Rajinnyerrr..
Bagus sayang, nanti bawak ke besar tau sikap rajin tu :)
Tihara Tihara December 15, 2011
la rajin sangat samapi nangis2 ni..sian cayang cumel :)
deno deno December 15, 2011
rajinnya anak mama... heee... sama mcm anak buah deno, suka main penyapu, kalau amik bukan setakat nangis, siap menjerit sampai nak pecah telinga kita...
KhaiZa KhaiZa December 15, 2011
baguslah tu.. kurang sikit keja ibu nanti
Izan Ishak Izan Ishak December 15, 2011
gud girl... cepat2 besar tau alisha. nnti boleh tolong ibu masak pulak.
tunz tunz December 15, 2011
leh wat menantu..hihi
Puan Kutu Puan Kutu December 15, 2011
klu tak ikut kehendakdia msti nangis punya!hehe..

selagi dlm pengawasan kita benda nie bagus kan.Macam pendedahan awal terhadap kebersihan dan buat kerja rumah.

nti Insyaallah dah besar rajin menyapu.senang ibu..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda December 16, 2011
Alisha & Hannah leh jd geng la, rjin menyapu, hehe.. ^_^
wan nurul hezrina wan nurul hezrina December 17, 2011
namapun pompuan..hikhik mmg sukalah nyapu=)
Mak Wardah Mak Wardah March 23, 2012
Ohhh, buli budak kecik ye...
izan mama mia izan mama mia October 10, 2012
lain wajah dia waktu ni kan..