Tempek gambar je yer (^_^)

Aqilah tu bertempek bedak dekat muka... baru lepas mandi.. (^_^)..

Ok... saya tempek gambar 2 anak saya ni je yer... Tak dan nak buat entry arini... my mum suruh pergi masak desert... nak bagi orang sembelih kambing makan.. hihii (akikah aqilah)

Ohya, CeqGu, yap, saya seorang ibu yang dah ada anak 2 orang.. bukan anak dara yer... hihii... Yang dekat header saya tu anak sulung saya bukan adik.. heheh.. *ni yang buat saya nak perasan muda ni.. heheh


{ 72 comments.. read them below or add one }

Aisy Nasiha Aisy Nasiha December 07, 2012
wah..ada org tegur ina nampak muda ye.. xpe, perasan muda sekali sekala...

smoga majlis akikah aqilah berjalan lancar..
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 07, 2012
Ina, sebab muka dan fizikal ina cam anak dara, kak intan tgk ina pon mcm anak dara..betul ni tau..kira satu compliment la utk ina..betuah husband ina..hehe
Mrs Lurve Mrs Lurve December 07, 2012
huii..ada org kata anak dara lg ke? hehehehe awet muda nie...ina, nak tnya harga kambing dkt sna sekor rm bape?
nur anis nur anis December 07, 2012
hai aqilah, hai alisya..good morning..:)
ieyda ieyda December 07, 2012
nampak pendek rambut alisya tu bila ambik pict mcmtu...

comel nya adik ngan bedak memutih kat muka..hiiiiihhii
umialya umialya December 07, 2012
sib baik jauh, kalu idok kena peluk cium jer aqilah tu..
Ratu Hatiku Ratu Hatiku December 07, 2012
hehehe....bukan senang org nak igt kita nie anak dara tau..ok la tu .maknanya saham tggi lagi... :P
Nora Karim Nora Karim December 07, 2012
Wah... ada org ckp ina anak dara lagi ya? hehehe
Mrs Velentine Mrs Velentine December 07, 2012
haha..terbaiklah kak..mmg muda lagi pun...
fizafantagirO fizafantagirO December 07, 2012
ololo,, aqilah br pas mandi ye :)
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 07, 2012
Sebab akak view profile, kan ada gambar ina yg comel tu..sambil senyum tongkat dagu tu..hehe..memang macam remaja rian ria ja akak tgk..hehe
Nyue Nyue December 07, 2012
alal...nyue suka bau baby lps mandi...ni geram nk cium2 ni...ehehehehee
Nyue Nyue December 07, 2012
alal...nyue suka bau baby lps mandi...ni geram nk cium2 ni...ehehehehee
Sally Yatiey Sally Yatiey December 07, 2012
Comel gambar dua beradik ni.. Hee
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 07, 2012
Hehehe..akak ttgk muka ina tetiba teringat dekat penyanyi lagu Nurani tu..nama apa ntah dia…comel2 je dia
Ibu Lala Ibu Lala December 07, 2012
Comey alisha ngan aqilah nih...dah habis pantang ke?
Adriana Adriana December 07, 2012
hihi..akak mmg nampak muda
Puteri Afiqah Puteri Afiqah December 07, 2012
comel nye..
nak cubit boleh ? hihi :)
ieda ieda December 07, 2012
comel dua beradik tuu

masak sedap2 dikk , siap desert tuu pos sikit kat akak ekeke ..

wahhh seyess lah ina memang nampak mudee ape :)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey December 07, 2012
ngeee... kak ina kalau jmpe kat luar xbwk aqilah n alisha msti org ingt anak dara. :)

lain nmpk alisha rmbut mcm tu..
AnonymousAnonymous December 07, 2012
kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.
AnonymousAnonymous December 07, 2012
kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.
AnonymousAnonymous December 07, 2012
kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Hanya ada satu kesuksesan yaitu bila kita bisa menjalani kehidupan ini sesuai dengan yang kita inginkan.
ayut ayut December 07, 2012
ewahhh kak ina..awet muda kot.. :D
fiza fiza December 07, 2012
Hi! kakak ☺☺...hehehe...

Bestkan klo org ingat kita ni macam anak dara lagi.
QueeN TerataI QueeN TerataI December 07, 2012
nampak gayanya saham ina masih tinggi la tu... hehehe
Deqla manjew Deqla manjew December 07, 2012
hahaha... mmg nmpk mcm kakak ngan adik gmbr header tu dear.. :)
ros_reeza ros_reeza December 07, 2012
satu pujian tu.. nampak muda :)
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ December 07, 2012
mak nmpak mak dara lagi hehehe.. comelnye alesya senyum...
ShimaSalleh ShimaSalleh December 07, 2012
awet muda tu yg org ingat anak dara hihihi...
Tahniah Ina ye dpt ruana dr peru hihihi
ShimaSalleh ShimaSalleh December 07, 2012
Awet muda tuh hihihi
Tahniah ina dpr ruana dr peru :)))
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ December 07, 2012
hai comelssss...
hihih..
muda giteww.. :)
Cik Nur Cik Nur December 07, 2012
alololo..tomei dua2..!
akak mmg sentiasa kelihatan muda.. :)
Kakzakie Kakzakie December 07, 2012
Kakak rasa kalau Ina tepek gambar anak-anak pun dah ok tak payah cakap apa-apa.
mama aryan mama aryan December 07, 2012
wah..ada org cakap muda ye..hehe

coeml je budak berdua tu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief December 07, 2012
alahai comel molek 2bradik ni....
hug n kiss 4 alisha n aqilah...
eh kak ina buat kenduri akikah aqilah hari ni ker...
Riena Haiqal Riena Haiqal December 07, 2012
alahai comelnya dua beradik ni.. bahagia pulak tgk dorang berdua ni... (^_^)
alamak Ina dah perasan muda la..
Hanny Abdullah Hanny Abdullah December 07, 2012
Kalau ada petua nampak muda tu share2 lah kat mamahanny ;) teringin gak nak nmpak muda..hehehe
yana lyana yana lyana December 07, 2012
wow..memang muda..
pssst. apa rahsia? :)
QasehnyaRania QasehnyaRania December 07, 2012
hihi..untungla bdan..
jgn lup pntg 100 hari pula yer ;D
kekal cantik dan vogue lagi :D
shahdiana shahdiana December 07, 2012
alahai dua orang anak dara ni....wah best ina siap kata adik beradik dengan alisha ye.... :D
Mimie Mimie December 07, 2012
muke kak ina mcm anak dara sbb tuh org igt kak ina anak dara lg..huhuhu
SumeSakan SumeSakan December 07, 2012
wahhh kembang setaman nih klu orang cakap ibua beranak dua still anak dara...ekekekekeke....
shasha yacob shasha yacob December 07, 2012
sebab muka kak ini nampak serupa neelofa. hihi. eh eh jangan kembang hidung sudah.

adyna adyna December 07, 2012
aqilah pun dah pandai amik gambar nie :)
eita eita December 07, 2012
amboi..putih nyer aqilah...





done his shop...
azizah :) azizah :) December 07, 2012
hehe kembang la tu nampak muda yg alisha tu adik akak..hehe padahal anak tu..
Nida Mohd Nida Mohd December 07, 2012
Bestnya klo ada org ckp kita awet muda kan...
C'Jai C'Jai December 07, 2012
kemain lagi bebudak 2 orang ni ye...(✿◠‿◠)

untung lah Ina..awet muda..anugerah..kan...
sal ya sal ya December 08, 2012
tak apa la perasan muda pun ina. hehehe...
UniMeOw UniMeOw December 08, 2012
alala nomeynyer~~

kak,,nak kambeng sikit!haha..
Mama Adam Mama Adam December 08, 2012
Bestnya!!! Ala... MA xde pun org cakap anak dara lg. hihihihi....

Hi girls!!!
aimi adilah aimi adilah December 08, 2012
awek mude seh =) hihiihihih
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat December 08, 2012
baby memang suka letak bedak banyak2 hihihi....
Dayana Bahar Dayana Bahar December 08, 2012
amboi.. sakan bedak adik ye hehe
Puan Kutu Puan Kutu December 08, 2012
anak dara?wah bertuahlah ina.haha
puan.mila puan.mila December 08, 2012
awek muda tewww..untung la :D
Tihara Tihara December 08, 2012
as salam

tapi muka ina mmg baby face..sbb tu anak2 cute :)
jaakechik jaakechik December 09, 2012
hihi bila tgk aqilah putih berbedak teringat pulak masa anak jaa kecik2 dulu gini gak. memutih jer bila mandi..hihi..
NoEn NoEn December 09, 2012
wah...ad org cakap ina anak dara...kalau sy pun akan perasan juga...hehe
syiela syiela December 09, 2012
takpe... baby face mmg gitu :)
Mimie Mimie December 10, 2012
comel je anak anak kak ina
lynn kamarul lynn kamarul December 10, 2012
tak sbar nak tengok wajah aqilah seusia alisha... huhu mesti comel
emma emma December 12, 2012
Assalamualaikum Alisha & Aqilah.. Comey nye 2 bradik nih :)
9n0L4 9n0L4 December 24, 2012
belum 40 an kire mude lagi la kan. hehe.