Kakak yang pandai layan adik.. (",)


Alisha ni memang pandai main dengan adik dia... Kalau saya buat kerja, dia lah duk layan aqilah... Lebih2 lagi sekarang ni aqilah dah mula "bersembang".. Lagilah alisha suka... kadang tu, alisha saja je duk tiru adik dia 'sembang'.. hahhah.. 

Dalam gambar atas tu, alisha tengah main dagu aqilah sambil sebut "Aqilah... aqilah...".. Aqilah pun jawablah dalam bahasa dia... tu yang mulut Aqilah ternganga tu... hehee

{ 55 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine December 20, 2012
untung lah aqilah dpt kakak yg penyayang..
Falsya Falsya December 20, 2012
sweet la kakak..pandai kakak alisha..;)
Adriana Adriana December 20, 2012
syg kakak alisha dkat adik die
~emi~ ~emi~ December 20, 2012
Waahhhh..dah besar dah aqilah. Dah makin nampak iras2 kakak dia..
Mama Vogue Mama Vogue December 20, 2012
sweet nyer Alisha..
touching sgttt..!!

Harap2 Hakim pun layan adik mcm tu kalau saya mengandung lagi..hihi
*harapan..!
pinky pinky December 20, 2012
comel...aqilah nt besar mst cerdik mcm kakak dia jgk...
Deqla manjew Deqla manjew December 20, 2012
hihihi... alisha mmg kakak yg baik.. :)
izan mama mia izan mama mia December 20, 2012
baguslah kakak yg baik....aqilah pun tak boring sbb terus ada kawan..kan
eintan nurfuzie eintan nurfuzie December 20, 2012
dah pandai dia.. pasni leh maen sesama
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha December 20, 2012
aqilah ckp cmne tau,"eh akak ne jgn a pgg2 dagu...ibu nak amik gmbo tu"
ieda ieda December 20, 2012
ekekek bila tgk mereka bercakap2 sesama mereka .. kita macam dah boleh agak apa yg mereka bualkan kan dik ;)
Dylla Abas Dylla Abas December 20, 2012
alolololo...comelnya dua beradik ni :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief December 20, 2012
alolololo alisha n aqilah so suuuwittt dua bradik ni.....best tgk dorang
are_lin@yu are_lin@yu December 20, 2012
amboi pndainya dia jga adik.hehe
Jemarisuri Jemarisuri December 20, 2012
sgt terserlah sifat sbg kakak alisha ni..bila bsr pasti blh dihrp...
ayut ayut December 20, 2012
senang dah nk mtk tlg tgkkan adik mcm ni..alisha dah blh men2x...jgn tlbh men sudah..hihihi
Tihara Tihara December 20, 2012
muka mereka dah makin seiras..nanti dah besar jadi mcm sebaya je ni..suka tgk :)
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa December 20, 2012
comey..da mkin besar dah aqilah syg hehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ December 20, 2012
salam kak ina..
hai alisha & aqilah..
hehe...sweet je duaorang ni..
alhamdulillah... :)

sayang adik kakak :)
N i e Z a N i e Z a December 20, 2012
bagusnye kakak..pndai jg adik...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 December 20, 2012
pandainya kakak alisha...hehe
Ema Blog Ema Blog December 20, 2012
alahai comel mereka berdua
Cik Nur Cik Nur December 20, 2012
alololo..sweetnyerr..!
zachflazz zachflazz December 20, 2012
tahniah, alisha benar-benar seperti kakak yang diharapkan.
~aYu~ ~aYu~ December 20, 2012
pandai kakak jaga adik yer..
Haryati Faizal Haryati Faizal December 20, 2012
seronok dia ada adik ye...ada gak kawan kan...
emma emma December 20, 2012
sweet nyeee :)

smoga kasih syg Alisha terus tcurah utk Aqilah :)
Intan Akma Intan Akma December 20, 2012
kakak xsabar nak main ngn adik dah..
salam kenal
jom la singgah blog saya
http://www.sweetmamaintan.blogspot.com/
Si Matatajam Si Matatajam December 20, 2012
Bertuah Aqilah ada kakak yg baik cam Alisha
Masya Masya December 20, 2012
tak sabar nak baca entry mereka dah jd geng nnt...
Riena Haiqal Riena Haiqal December 20, 2012
hehehehehe..senangla Ina buat keja kan. ada gak kakak dia yang baik sudi jaga...
deno deno December 20, 2012
gambar kat atas tu.. nampak muka aqilah sama ngan alisya :)
Fiza Rahman Fiza Rahman December 20, 2012
Alololo...comelnya mereka. Si qahirah tak bley biar dia tinggal ngan adik. Habis di kerjakannya ☺☺
dak-eiza dak-eiza December 20, 2012
alalalalala
comelnye aksi dua beradik nih
:)
azizah :) azizah :) December 20, 2012
so sweet :)

boleh jugak di harap.. tapi kena perhatikan jugak la..hee
mama aryan mama aryan December 20, 2012
pandai kakak alisha ni..
shahdiana shahdiana December 21, 2012
baik betul kakak alisha ni ye...kecik lagi dah tolong ibu dia jaga baby...
SumeSakan SumeSakan December 21, 2012
alamak x sabornya nak tunggu gaya sara layan adik cam ne nanti...sekarang jsut dok cium perut mama je lah..konon sayang adik...nanti cam ne lah gayanya ye...
C'Jai C'Jai December 21, 2012
terserlah keakraban dorang ni..
Myra Jay Myra Jay December 21, 2012
Kakak yang boleh diharap....
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY December 21, 2012
bagus la kecik2 dah pandai tgk kan adik dia..:)
shasha yacob shasha yacob December 22, 2012
sweet lah alisha nih hihi
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan December 22, 2012
sok kalau aqilah dah pandai cakap, penat la akak nak jawab semua soalan :)
jaakechik jaakechik December 23, 2012
penyayang betul alisha ni...sejuk hai tgn dia.
NoEn NoEn December 24, 2012
pandai kakak layan adik
Azi Azi December 25, 2012
bagusnya kakak alisha ni... good girl...
Puan Kutu Puan Kutu December 30, 2012
comelnya kakak n adik nie.