Cabutan ketiga untuk pemenang MINI GIVEAWAY #5

Alahaiiii sampai 3 kali alisha kene cabut ni.. nasib si budak kecik tu suka... asal saya hulur je tupperware berisi nombor tu.. bukan main sengih lagi.. heheh.. yela, dah tiap2 bulan dia cabut undi.. dah tau apa ibu dia suruh buat.. muahhahah

Taknak cite panjang, hope pemenang kali ni cepat2 "menyerah diri"... lagipun dia selalu singgah blog saya.. (",)


Datang bagi maklumat sebelum pukul 12 tengah malam ini yer.. (",)
Cabutan ketiga untuk pemenang MINI GIVEAWAY #5

{ 27 comments.. read them below or add one }

Yumida Yumida August 01, 2012
wah..tahniah pemenang...
Cik Nur Cik Nur August 01, 2012
3kali buat cabutan dah ye..?kalau xde sape tuntut, pos ke umah nur je lah...hihih
~emi~ ~emi~ August 01, 2012
Alah senang2 kasi jela kat saya, akak..wakaka :D
ummiarissa ummiarissa August 01, 2012
aik..ada lagi pemenang tak lapor diri?cepat2...lapor diri
Hana Hana August 01, 2012
Wahh. 3 kali dah buat cabutan ? tak de rezeki lagi . Huhu. Tahniah pd yang menang..
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey August 01, 2012
tahniah.. sian alisha... :)

Slm 12 Ramadhan Kak Ina
Wanieys Wanieys August 01, 2012
nasib alisha suka cabut undi kikikiki,,,tahniah pemenang...cepat serah diri nanti kang kesian alisha kena cabut nama lagi hikhikhik
Zefa NorAsmara Zefa NorAsmara August 01, 2012
Tahniah pada yg berjaya.. :D
shida'R shida'R August 01, 2012
cepat korang..pM...hehe
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha August 01, 2012
xde rezki lagik..hehe tahniah pd pemenang..:)
syawalsimpsons syawalsimpsons August 01, 2012
alahai tak kena lagi...kikikikiki
Myra Jay Myra Jay August 01, 2012
Sapa taknak rugi tau :)
Kakzakie Kakzakie August 01, 2012
La... masih tak ada lagi ke. Kan dah kakak kata bagi kakak je hahaha...
Dylla Abas Dylla Abas August 01, 2012
baekkk...sy menyerah diri..yeayy!! say thanks to Alisha ye :)

p/s : sy dh email my add >_<
pinky pinky August 01, 2012
aduhhhhhhh bila nk luck ni...
kak tini (umialya) kak tini (umialya) August 01, 2012
sib baik Dylla sudah menyerah diri, kalu tak Alisha cabut no. umialya jelah, ngehhhh
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha August 01, 2012
nasib baik dia da serah diri..klu x,mahu eca suh alisya cbut no eca :P
anisalya anisalya August 01, 2012
tahniah pemenang baru.
shahdiana shahdiana August 01, 2012
yess...dah ada dah pemenangnya ye...tahniah...
QasehnyaRania QasehnyaRania August 01, 2012
xda juga yg ngaku..pos mai cni noh =)
izz iizza izz iizza August 01, 2012
tahniah pada pemenang..:)
9n0L4 9n0L4 August 02, 2012
pos sini jelahhhhh. hehe.