Saya mintak maaf ye u all..

Firstly saya nak MINTAK MAAF SANGAT2 pada u all yang terasa ke.. kecik hati ke apa jelah.. Bukan apa, saya tahu sekarang ni saya dah makin kurang blogwalking @ jejalan blog u all... terutama sekali dekat yang ada di bloglist saya tu... Terus terang saya cakap, saya sekarang ni memang blogwalking ke blog yang tinggalkan jejak @ komen je dekat blog saya.. yang dekat bloglist tu, saya dah makin kurang terjah kecuali u all tinggal jejak dekat blog saya...

Saya tak tahu nak explain camna, adakah ianya simpton ibu mengandung ke apa ke, tak tahulah saya... Dulu, mata saya mampu bertahan sehingga pukul 1 or 2 pagi untuk balas semua jejak u all.. tapi sekarang ni... pukul 10 lebih malam saya dah masuk bilik.. paling lewat pun 11 lebih malam.. mata saya cepat ngantuk + saya pun nak jaga kandungan jugak.. yela, tak elok kan ibu2 mengandung ni tidur terlalu lewat.. (",)

Di siang hari pulak, saya tak boleh habiskan masa terlalu lama depan komputer..nanti mulalah.. sakit punggunglah.. sakit pinggang lah... rasa penatlah.. tu yang sekarang ni saya kurang blogwalking... Kalau dulu, dalam sehari saya mampu habiskan balas jejak u all.. sekarang ni kadang2 sampai 2 3 hari baru habis balas jejak...

Saya mintak maaf sangat2 tau... Mereka yang dah lama kenal saya maybe perasan perubahan saya ni.. kalau dulu, tak perlu u all datang blog saya, saya yang berdezupp terjah blog u all.. tapi sekarang dengan keadaan kandungan saya yang semakin membesar ni.. saya tak mampu lakukan seperti dulu.. Kadang2 tu, mood berblog pun mainkan peranan jugak.. kadang2 mood pun ke laut... ini pun masalah gak ni.. heheh

Sekali lagi saya mintak maaf... Saya bukan nak meraih simpati ke apa.. cuma saya taknak orang salah paham dekat saya.. mintak maaf jugak sebab selalu lambat balas jejak u all + tak dapat nak terjah semua blog yang ada di bloglist saya...

P/s : Yang baik datangnya dari DIA, yang buruk, datangnya dari saya...

P/s : Tetap balas jejak walaupun terkedek2 mengalahkan kura2.. hihi

Saya mintak maaf ye u all..

{ 50 comments.. read them below or add one }

Dylla Abas Dylla Abas August 01, 2012
yg penting kesihatan kena jaga kan..? BW tu bila2 ada kelapangan baru la buat :)
Shida Radzuan Shida Radzuan August 01, 2012
sis normal lah..pentingkn kshatan baby da sis dlu...lpas dah slesai semuanya blh aktif cam biasa..BW smpai lebammm sis hehee :)
fizafantagiro fizafantagiro August 01, 2012
banyak kan rehat ye :) jaga kesihatan awk n baby :)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 01, 2012
takpe bby 2 yang penting
Saleha Saleha August 01, 2012
alaa, rasanya semua faham keadaaan ina skang..
takpe jangan paksa diri.. yang penting, jaga kandungan tu
take care dear
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 01, 2012
xpe kak..kesihatan itu yg pntg ya.
ieyda ieyda August 01, 2012
xpe kak....xkisah...asalkan akak sentiasa wat n3 yg best2 mcmni....
hihiihi
Masya Masya August 01, 2012
takpe ina, yg penting jaga kesihatan dan kadungan okkk .... bile free baru bw .. samleh sy pun kdg² sempat singgah jer .. x sempat tglkan komen kerja kat opis makin banyak dah lps tgh tahun ni huhuhuhuhu....
Myra Jay Myra Jay August 01, 2012
It's ok, yang penting kesihatan harus diutamakan...

Simptom Ibu mengandung la tu :D
fieda fieda August 01, 2012
ala..lek la ina..biasalah mood ber blog mmg gitu..tgk kak fieda.ni..huhu.mood dh lama ke laut..tak jumpe dah..dh ada be pun maleh gak lagi..nak2 bulan pose ni..ditambah plk dgn line yg tak elok2 jugak..ina yg penting jaga kesihatan ok..
Unknown Unknown August 01, 2012
buat yg termampu saja ina...yg penting...anak didalam dan keadaan ina sendiri...saya memahami dan saya pasti semua org memahami....memang tak elok duduk lama2 depan pc tambahan lg dah makin sarat...elok segarkan mata tengok kehijauan..dan berbaring...mg kandungan ina sihat....alisya pun suka kalau ibu dia sihat kan..hihihi....asal ina publish entry dah ler..jgn terus senyap..rindu la pulak..hihihi..
pinky pinky August 01, 2012
tak pe...yg ptg kesihatan dan baby tu yg kena jaga....=)
iietamalek iietamalek August 01, 2012
jaga kesihatan kamu...
:-)
Umialya Umialya August 01, 2012
xmo fikir bukan2, jaga kesihatan & kandungan tu, kami ok2 je
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 01, 2012
xper kak ina wani faham kondisi kak ina tu...xperlu nak minta maaf k...Lagipun kak ina kan tgh pregnant jd jgn la terlalu maksa diri untuk bw dan balas komen cepat2...slow2 pun xper buat yg kak ina mampu jer k...kesihatan kak ina dan kandungan tu yg perlu diutamakan dulu...lagi pun wani tau lambat atau cpt kak ina akan sampai juga blog wani hihihi....take care yer :))
Fiza Rahman Fiza Rahman August 01, 2012
Daku faham situasi mu wahai ina. Kesihatan lebih penting. Mekasih gak sebab masih tinggalkan jejak diblog ku itu.

Take care dear.
Mimie Mimie August 01, 2012
xpe..yg pntg IB jge kesihatan :)
nur anis nur anis August 01, 2012
takpe kak..yang penting akak sihat. baby pun sihat..:)
ayut ayut August 01, 2012
yg penting jg ksihatan ye kak ina...duk rehat dlu k.jaga diri baik2 kak ina!
Unknown Unknown August 01, 2012
rasanya first time komen kat blog akak ni.. heheheh... apa yg penting, akak kena jaga baby elok2... semua blogger lain masing2 paham.. take care yea!
lizz lizz August 01, 2012
takper...yang penting saya suke kesini...
Kamsiah yusoff Kamsiah yusoff August 01, 2012
salam kenal tuan rumah..
dahulukan apa yg penting...jgn paksa diri..
syawalsimpsons syawalsimpsons August 01, 2012
takpe....demo2 ni paham je...mmmmm...jgn esau yang penting ina egat je kat kengkawna ni haa...dah memadai
Madam iEeDaZ Madam iEeDaZ August 01, 2012
xpela..lewat2 pun tetap terjah kan... :)
Unknown Unknown August 01, 2012
tak apa lah.... kami semua faham janji intan dan baby juga alisha sihat ye
ecadwinkyasha ecadwinkyasha August 01, 2012
nk tgk gmbr ibu mengandung.....cepat upload :D
Unknown Unknown August 01, 2012
eh tak ada apa salahnya Intan.. shima ni pun kdg lemau jugak lebih2 bulan puasa.. entry pun xde lepas puas dah berkuiz-muiz tuh kikikik.. Apa pun mmg penat nak dok lama2 depan pc bagi org mengandung. Take care tau Intan :))) Kita faham :)
syiela syiela August 01, 2012
yang penting kandungan tu dia.. heheheh.. take care ye
Cikrosecute Cikrosecute August 01, 2012
normallah tue intan...kalau cr dulu langsung tak bukak komputer...nak muntah rasanya hihihi
Tie HT Tie HT August 01, 2012
takpe yg penting ina take care kesihatan ina k :)
CtAyue CtAyue August 01, 2012
takpe ina.. kesihatan kn lebih penting.. ade ms free dan ade mood barulah BW.. takecare ye.
emarieys emarieys August 01, 2012
kesihatan kena jaga..lebih2 lagi ina tgh pregnantkan..
Puan Ira Puan Ira August 01, 2012
take care kak..pahammm ;)
shahdiana shahdiana August 01, 2012
alahai kesiannya mak buyung ni...yana faham..masa pregnant memang macam tu pun...takpe ina yang penting ina & kandungan sihat okay...
Prettywrite Prettywrite August 01, 2012
biasa tu kak..semua memahami nampaknya ni..akak yang pregnant tu ok la..yna yang takder pape ni pun kdang mood malas takde mood semua tu tak bw jugak..hihi..take care ya..
Unknown Unknown August 01, 2012
Kesihatan dan baby harus diutamakan. hee :D Take care Ibu Alisha.
Miss N™ Miss N™ August 01, 2012
xde masalahlah kak, yg penting akak tu, jaga diri..jga kandungan.. kalau penat, bwa2 rehat..BW ni bila2pun boleh.. :)
Unknown Unknown August 01, 2012
ala tak pe kak.. kami paham..kesihatan akak lebih utama..akak take care yer :)
QasehnyaRania QasehnyaRania August 01, 2012
ciksu ok je=)
take care yer =)
mama lynn mama lynn August 01, 2012
sy perasan jugak ttg n tp xpe la ina, awk tgh sarat mcm ni better lebihkan rehat. utk baby dan kesihatan awk jugak. moga awk sentiasa sihat selalu
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 01, 2012
x mengape kak.. yg penting akak cukup rehat oke.. :)
Puan Kutu Puan Kutu August 01, 2012
biaslah tu..byk benda lain nak buat kan,bukan nak mengadap blog je kan..tmbh2 bulan ramadhan nie,kena bykkan amalan.hehe

yg pntg cukup rehat n take care ye mak buyung!hiks..
izz iizza izz iizza August 01, 2012
sy yg sihat walafiat ni pun dh x sempat nk masuk blog kt bloglist..masuk yg tinggal jejak juga la..adehh..x tau bulan puasa ni..banyak masa tidur dan pastu sibuk cari barang memasak..:)
aziazib aziazib August 02, 2012
sy pregnant anak ke2 dulu pn xlalu nak mengadap blog xpecially blog warna pink, blog pink sy pn sy tukar warna biru... mcm tau2 je nak dpt anak lelaki..hi3
aziazib aziazib August 02, 2012
sy pregnant anak ke2 dulu pn xlalu nak mengadap blog xpecially blog warna pink, blog pink sy pn sy tukar warna biru... mcm tau2 je nak dpt anak lelaki..hi3
9n0L4 9n0L4 August 03, 2012
samelah jugak. lame dah tak bw bloglist. sibuk duk terjah balas komen aje. tu pun tak abis abis. huhu.
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P August 07, 2012
samalah, saya pun asyiklah ter tangguh nak BW dan balas komen