Peralatan doktor yang mengerikan..

Alisha ni dia suka main doktor2 tau..  bukan setakat main guna mainan doktor2 dia je.. tapi siap dengan barang dekat dapur tu pun dia pergi angkut.. hihi


Pandai pulak si alisha susun kelengkapan untuk 'rawatan' dia tu atas kerusi.. hehe


Antara peralatan yang doktor alisha guna ketika merawat pesakit... hihii... Ada berani nak suruh alisha buat rawatan?.. muahahahha


Alisha dah mula mengambil senduk.. lepas tu diketuk2nya belakang ibu dia.. tapi bukan ketuk kuat tau.. ketuk2 manja je la.. hihii... Eh, tapikan u all.. bila alisha ketuk2 belakang saya, tiba2 saya rasa macam sedap pulak.. hilang lenguh... macam kena urut... hihii... Sampaikan bila alisha berhenti, saya siap suruh dia buat lagi... hahahhah

P/s : Tengah2 taip entry ni, sekali alisha terpandang gambar dia dekat entry ni, terus dia ke dapur ambik senduk & datang mengetuk belakang ibu dia... hahah

{ 55 comments.. read them below or add one }

Wanieys Wanieys August 02, 2012
xmenahan betoi la alisha ni habis brg2 dapur dia buat jd alatan doktor hahaaa...bijak sungguh
sue zainun sue zainun August 02, 2012
alamak..penyagat tu nak watpe..larikkk hihihihi
Saleha Saleha August 02, 2012
Alisya sebenarnya nak jadi macam dr ezani tu, jd doktor gigi dan juga master chef.. hihi
nur nur August 02, 2012
isk isk.. mengerikan..
emma emma August 02, 2012
Kalo sakit2 badan boleh jumpe doktor Alisha hehehe..
iEdA iEdA August 02, 2012
wah dari kecik alisha dh tunjuk minat nk jd doktor...ada ciri2 dah ni..hehe
izan mama mia izan mama mia August 02, 2012
hahaha..esok-esok dia angkut periuk belanga lak...hihihi..alisya nak jd doktor yer....bagus nnt boleh jg ibu..
izz iizza izz iizza August 02, 2012
ni nk jadi doktor ker masterchef nih..haha
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 02, 2012
ehehe..mcm dah pasang cita2 nak jadi doctor je alisha ni..
so sweet..

hihihi...seram la untie nk jumpa dr alisha ni..siap senduk tu... :p
Izan Ishak Izan Ishak August 02, 2012
yg gmbr ke-2 tu mmg mengerikan.. takmolah alisha.
~emi~ ~emi~ August 02, 2012
amboi gangster alisha ye ketuk pakai senduk.
~emi~ ~emi~ August 02, 2012
amboi gangster alisha ye ketuk pakai senduk.
~emi~ ~emi~ August 02, 2012
amboi gangster alisha ye ketuk pakai senduk.
Myra Jay Myra Jay August 02, 2012
Hheeee, kira terapi + treatment dari Alisha la ye :D
fiza fiza August 02, 2012
Hehehe...kena belikan alisha medical kit nih ina. Alisha nak jadi doktor yer.
GreenJade GreenJade August 02, 2012
hahha ngeri lak auntie nk amik rawatan dgn Alisha...

bile tgk tang penyangat tu rasa seram sejuk yu hihihiihh
Cik Nur Cik Nur August 02, 2012
hihihi..main dokto2, dalam masa yg sama alisha mgurut ibu dia..bagusnyaa..hihihihi
nur anis nur anis August 02, 2012
nasib baik tak keluar pisau sekali..huhu
Si Matatajam Si Matatajam August 02, 2012
Adoi takut auntie M nak jumpa doktor Alisha ni...seram....
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat August 02, 2012
hihihi senduk mainan alisha ya...sama ler gan syifa...habis punggah barang kat dapur...bawak ke depan..
kemey kemey August 02, 2012
kalau ade kuali alisha da bole msk ni hehe..
syawalsimpsons syawalsimpsons August 02, 2012
kakakakka..alisha buat aunty soya gelak la...kakkakakak....baguih ini budak ni
Masya Masya August 02, 2012
wow lagi hebat .... habis semua dibwknya main doktor² ..
QueeN TerataI QueeN TerataI August 02, 2012
ngerinyer.... besar2 betul peralatannya
Dylla Abas Dylla Abas August 02, 2012
hahaha..bakal doktor yg berjiwa kental Alisha ni :)
Aju Mohit Aju Mohit August 02, 2012
Pamdainya alisha memasak ye, pasni boleh tolong mama kat dapur ye ;)
Zie Zie August 02, 2012
hehe jagan silap ketuk yer alisya...
AnonymousAnonymous August 02, 2012
alisha dah bes
ar nt jd dokter taw =)



=aimi=
azizah :) azizah :) August 02, 2012
hahaha gud girl la alisha ni...
Papa Mifz Papa Mifz August 02, 2012
insyallah dah besar mano tau jadi Doktor kan...:)
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha August 02, 2012
Nk srh alisya check mama la, bleh x?? :-) huhuu
Aisy Nasiha Aisy Nasiha August 02, 2012
Amboi mcm2 permainan alisha...nati besar leh jd doc betul ya..
mama aryan mama aryan August 02, 2012
alisha nak jadi doktor kot besar nanti..bagus tu
zareliqa afiqa zareliqa afiqa August 02, 2012
hehehe... pandainya alisha! tolong rawat untie iqa pulak boleh? :D
9n0L4 9n0L4 August 03, 2012
huhu. senduk awak dijadiakn alat doktor ye. ibu die kuat masak kot dulu mase ngandungkan die.
lizz lizz August 03, 2012
pandai la alisha ni...nak jadi doktor yer...belajar pandai2 k...
lizz lizz August 03, 2012
ibu memang kene sentiasa sabar...tapi kadang2 bila penat jer saya kekadang ader jugak terterking anak2 tapi biler tengok dierang sedih rasa sangat bersalah...huhu...betul la kita kena main psikologi tapi memang kena banyak bersabarkan...
anisalya anisalya August 03, 2012
ketuk belakang tak apa lai. jangan ketuk kepala sudahlah ina.
kak tini (umialya) kak tini (umialya) August 03, 2012
kiranya sbg terapi jugak ye
ieda ieda August 03, 2012
mak aihhhh anak dara nie
nak jadi DR rupenyaaaa
ekekek
layan jelah ina
seyess kalau x hati2 memang bahay
sbb tajam tuu kan ;)
jemarisuri jemarisuri August 03, 2012
uikkk seramnye ngan alat alisha tu...mau mengupas ke tu...hihi
lurun namzar lurun namzar August 03, 2012
taknak!!!! nanti klu ada yg nama DR ALISHA, mmg saya yg kuor dulu dr hosp@klinik.

gurau jer... :)
SURIA AMANDA SURIA AMANDA August 03, 2012
kecik2 dah bercita2 tinggi..good luck Alisha..
eintan nurfuzie eintan nurfuzie August 03, 2012
hahah.. klu cmni cik en pun lari...kehkeh
Ummi Iman Ummi Iman August 03, 2012
Mmg mengerikan tgk ;)
Alisha nak jd doktor ke? Bagusnya kecik2 dah ada cita2 :)
ayut ayut August 03, 2012
jgn main2 dgn doktor alisha..hihihi.byk gitu brg ye..smbil bermain tlg ibu ye alisha..good girl! :)
Haryati Faizal Haryati Faizal August 03, 2012
tu diaaa...takutnya sape jd pesakit alisha...confirm lari punya lah!
deno deno August 03, 2012
alisha nak jadi ek.... hihi
Mummy GreenyHouse Mummy GreenyHouse August 03, 2012
ketuk2 pakai senduk xpe..tapi parut segala tu ngeri la..huhu
shida'R shida'R August 04, 2012
amboiii alishaaa heheee.. :)
Puan Kutu Puan Kutu August 05, 2012
main brg dapur buat peralatan doktor?bijak2.hehe..

abg aiman amik brg2 dapur main msk2 jer pstu berangan jadik chef.huhu
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P August 07, 2012
seronoklah mama Alisha, tak payah susah2 pergi berurut lagi.. hehe