Jurupandu si cilik


Tengoklah 2 beradik ni haa.. Dorang g ambik bekas letak kain baju kotor lepas tu dimasuknya kepala dorang dekat dalam tu... Jalan2 dalam rumah.. Si Aqilah jadi jurupandu.. hahah.. Geli hati betoi tengok budak2 ni tau.. ada je idea dorang (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 27 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz February 27, 2014
Hehe... Bijak betul dua beradik ni... :-)
Dunia Zumal Dunia Zumal February 27, 2014
macam tu la gelagat anak-anak :)
PetakBunga PetakBunga February 27, 2014
bebudak ni idea kdg2 tak terfikir.
Delimasari Delimasari February 27, 2014
budak22 sentiasa happy Ina
emarieys emarieys February 27, 2014
jurupandu nak ke mana tu?
Unknown Unknown February 27, 2014
Seronoknya dua beradik ni ;D
MUSLIMAH SEJATI MUSLIMAH SEJATI February 27, 2014
tagged http://muslimahsejati96.blogspot.com/2014/02/segmen-rezeki-siapa-by-suana.html
syawalsimpsons syawalsimpsons February 28, 2014
yang best si kakak pon mengikut kan
Mimie Mimie February 28, 2014
hahaha..memg cerdik betul
haryati haryati February 28, 2014
haha... kdg2 kelakar tengok gelagat anak2...
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 28, 2014
Hahaha kalau kt kg pula, solehah byk layan anak sepupu. Anak2 dyorg byk perempuan, kdg2 tu main mekap2. Best tau :)
Ariana Ariana February 28, 2014
assalamualaikum akak! saya datang jenguk sini.wahh cantiknya blog baru..btw akak ingat saya lagi tak? yg bagi header dkt akak sebelum ni..terharu sgt2 sebab akak guna lama..ingatkan akak nak guna sebulan je.cantik sgt rupa blog baru akak =)
akak design sendiri ke?
Unknown Unknown February 28, 2014
hahahha.. mcm2 ragam 2 beradik ni...
tifa anvar tifa anvar February 28, 2014
biasanya tudung saji jdkan mainan ni bakul kain pulak. Heheehe...
Unknown Unknown February 28, 2014
hahaha...comey je dorng berdua ni kan...bijak2.. * dah mcm iklan susu plk..kihkihkih.. *
Tie HT Tie HT February 28, 2014
kretif dua beradik,boleh jadi kawan :)
Unknown Unknown March 01, 2014
allahh, comel nyee gaya bebudak nih , rasa nak cubit je hihi
Nadia Johari Nadia Johari March 01, 2014
budak-budak pemikirn die sedang berkembang..hehee
ayut ayut March 02, 2014
Penghibur hati bt ibu dia la ni...ad je nk mainnya bdk2x ni..
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN March 02, 2014
hahahha comelnye mereke berdua ni lahai,,bijak betol
Nora Karim Nora Karim March 03, 2014
hahahaha kelakar... comei betul budak berdua ni....
lynndamya lynndamya March 03, 2014
Hahahaha, adoyai sy xtahu apesal budak2 mmg suka sgt main dgn bekas baju kotor tu...kat kmpung, kat umah mkcik, semua ada benda tu, dan klw dtg dgn dak2 kecik, confirm benda tu lah yg diusung ke sana-ke mari..hahaha kelakar tgk ;D