Jurupandu si cilik


Tengoklah 2 beradik ni haa.. Dorang g ambik bekas letak kain baju kotor lepas tu dimasuknya kepala dorang dekat dalam tu... Jalan2 dalam rumah.. Si Aqilah jadi jurupandu.. hahah.. Geli hati betoi tengok budak2 ni tau.. ada je idea dorang (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 27 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz February 27, 2014
Hehe... Bijak betul dua beradik ni... :-)
Ahmad Zu Mal Md Rayi Ahmad Zu Mal Md Rayi February 27, 2014
macam tu la gelagat anak-anak :)
Petak Bunga Petak Bunga February 27, 2014
bebudak ni idea kdg2 tak terfikir.
Delimasari Delimasari February 27, 2014
budak22 sentiasa happy Ina
Ema Johari Ema Johari February 27, 2014
jurupandu nak ke mana tu?
Sally Yatiey Sally Yatiey February 27, 2014
Seronoknya dua beradik ni ;D
Noor Najwa Noor Najwa February 27, 2014
tagged http://muslimahsejati96.blogspot.com/2014/02/segmen-rezeki-siapa-by-suana.html
syawalsimpsons syawalsimpsons February 28, 2014
yang best si kakak pon mengikut kan
Mimi Azirah Mimi Azirah February 28, 2014
hahaha..memg cerdik betul
Haryati Faizal Haryati Faizal February 28, 2014
haha... kdg2 kelakar tengok gelagat anak2...
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 28, 2014
Hahaha kalau kt kg pula, solehah byk layan anak sepupu. Anak2 dyorg byk perempuan, kdg2 tu main mekap2. Best tau :)
Diya Ariana Diya Ariana February 28, 2014
assalamualaikum akak! saya datang jenguk sini.wahh cantiknya blog baru..btw akak ingat saya lagi tak? yg bagi header dkt akak sebelum ni..terharu sgt2 sebab akak guna lama..ingatkan akak nak guna sebulan je.cantik sgt rupa blog baru akak =)
akak design sendiri ke?
Deqla Manjew Deqla Manjew February 28, 2014
hahahha.. mcm2 ragam 2 beradik ni...
tifa anvar tifa anvar February 28, 2014
biasanya tudung saji jdkan mainan ni bakul kain pulak. Heheehe...
Sya Nadia Sya Nadia February 28, 2014
hahaha...comey je dorng berdua ni kan...bijak2.. * dah mcm iklan susu plk..kihkihkih.. *
Tihara Tihara February 28, 2014
kretif dua beradik,boleh jadi kawan :)
shasha yacob shasha yacob March 01, 2014
allahh, comel nyee gaya bebudak nih , rasa nak cubit je hihi
Nadia Johari Nadia Johari March 01, 2014
budak-budak pemikirn die sedang berkembang..hehee
ayut ayut March 02, 2014
Penghibur hati bt ibu dia la ni...ad je nk mainnya bdk2x ni..
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN March 02, 2014
hahahha comelnye mereke berdua ni lahai,,bijak betol
Nora Karim Nora Karim March 03, 2014
hahahaha kelakar... comei betul budak berdua ni....
lynndamya lynndamya March 03, 2014
Hahahaha, adoyai sy xtahu apesal budak2 mmg suka sgt main dgn bekas baju kotor tu...kat kmpung, kat umah mkcik, semua ada benda tu, dan klw dtg dgn dak2 kecik, confirm benda tu lah yg diusung ke sana-ke mari..hahaha kelakar tgk ;D