Shawl halfmoon yang murah & pelbagai warna dari Naylisha Boutique

Fanpage : Naylisha Boutique

Saya dah mula berkenan dengan SHAWL HALFMOON ni.. bukan pe, shawl halfmoon ni dia labuh.. so, bila pakai tu, dapatlah saya tutup dada kan.. Setakat ni saya dah ada 3 helai tapi bercorak, yang kosong macam NAYLISHA BOUTIQUE jual ni belum ada lagi.. Eh jap, ke ada yang tak paham shawl halfmoon ni camne.. Mesti paham kan, tengah famous sekarang ni.. tapi takpala, saya tetap jugak nak citer.. hahha.. Shawl halfmoon ni, dia separuh bulatan tau.. Ada jugak sesetengah orang panggil Tudung butterfly.. Meh layan gambar dulu, supaya lebih senang nak imagine.. (",)


Macam ni la shawl halfmoon yang saya maksudkan dapat menutup dada tu... Shawl halfmoon ni dia lebar dari shawl biasa tu, lagi satu senang nak bentuk.. 


Shawl halfmoon ni boleh dipakai dengan berbagai gaya.. Ikut kreativiti kita nak guna macamana


Nak guna stail pakai shawl biasa tu pun boleh je..


Shawl halfmoon ni lain dari shawl biasa tu sebabnya bila kita guna shawl halfmoon ni, di bahagian depan dia jadi bulat... so nampak cantiklah... Ohya, shawl halfoon ni diperbuat dari kain chiffon jojet.. Memang elok la pakai, kita boleh bentukkan bahagian depan tu berombak.. Ikut kreativiti kitala kiranya kan..


Shawl halfmoon ni, bukan setakat kita guna untuk keluar berjalan je.. tapi ia jugak sesuai untuk majlis bertunang & sebagainya..


Gambar yang saya tunjuk dekat u all ni, hanyalah contoh pemakaian shawl halfmoon tau... kiranya hanya sebahagian warna yang NAYLISHA BOUTIQUE jual... Sebenarnya NAYLISHA BOUTIQUE jual bermacam2 warna.. semuanya cun2.. tak jarang, itu yang paling penting.. so, takdalah nampak leher kita kan.. Ohya, di NAYLISHA BOUTIQUE ni ada jual 2 saiz tau, 1.5 meter dengan 2 meter.. Harga yang dijual mengikut saiz.. Kalau saiz 1.5meter x 75cm, berharga RM19 manakala yang saiz 2meter x 75cm, berharga RM25.. 

Kawan2 boleh terjah FANPAGE NAYLISHA BOUTIQUE or BLOG NAYLISHA BOUTIQUE untuk dapatkan shawl halfmoon yang berbagai warna ni.. semuanya ceria2, kita yang guna pun nanti, pasti akan kelihatan ceria.. (",)

"SAYA DOAKAN SEMOGA NAYLISHA BOUTIQUE AKAN TERUS MAJU KE HADAPAN & TERIMA KASIH SEBAB SUDI JADI PENAJA IntaNBerliaN MEGA GIVEAWAY 2014"

{ 19 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons February 04, 2014
insyallah sue nak join jugak nnt petang yee
Sheila Salim Sheila Salim February 04, 2014
Assalamualaikum kak intan. sheila ada sehelai je halfmoon ni. hehe cantik dan senang nak bentuk. hehehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 04, 2014
salam k.ina..
wah..murah la 1/2 moon ni..
nnti nk p tgk :)
Fiza Rahman Fiza Rahman February 04, 2014
Menarik ni. Harga pon murah.
msredcheesecake msredcheesecake February 04, 2014
cantiknya...akk tengah gila shawl halfmoon ni...tapi kalau kat kedai mahal sgt..
nor ainza nor ainza February 04, 2014
Memang cantik lah shwal ni :D
azizah :) azizah :) February 04, 2014
cantikk! tapi jijah xreti pakai shawl..sobsob
ayut ayut February 04, 2014
Cantik..msti sejuk klu pkai ni..kain ye nmpk lmbut..esok kna join ni... ;)
lizz lizz February 05, 2014
semuanyer lelawo nih...memacam warna ader...cantik..
QasehnyaRania QasehnyaRania February 05, 2014
cntik cntik designnya kan.
aamiin
Ema Johari Ema Johari February 05, 2014
murah juga harganya...tak pernah ada lagi shawl halfmoon ni
Maria Firdz Maria Firdz February 05, 2014
wah... hrga murah.. blh la ni cuci mata tgk mana yg berkenan nnt... :)
Deqla Manjew Deqla Manjew February 06, 2014
x penah lagi try shawl camni.. memula tu mesti xtau nak gayakan camne.. hee
Nora Karim Nora Karim February 06, 2014
akak pun sekarang suka pakai halfmoon... nak try la terjah... sebab yang akan ada versi jarang... akak kena pakai tudung di dalam...