Alisha meraung akibat kecuaian ibu

Huwaaaa... Apa nak buat ni... Tahu tak, tadi saya tengah tumbuk sambal belacan... Tiba2 Alisha panggil dari bilik mandi gtau suruh basuh beyak.. Saya pun terus la g cuci, hampir terlupa tangan saya baru lepas pegang cili... Bila saya dah basuh, tiba2 Alisha menangis cakap "sakit..." sambil pegang depan & belakang dia tu.. Ya Allah.. baru teringat pasal tangan saya main cili... huwaaa... Sian Alisha duk menangis... siap cakap "Ibu, apa ibu buat kat isha ni".. huwaaaa... siannya anak saya u all... So, pesanan untuk saya sendiri, hati2 lepas ni... Eh jap, nak tanya gak... ada apa2 kesan tak ek, bila basuh depan belakang dia tu dengan tangan yang pedas ni... bahaya tak.. risau plak saya..


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku.Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Alisha meraung akibat kecuaian ibu

{ 28 comments.. read them below or add one }

Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin February 27, 2014
Entahla kak. Solehah pn xtau. Maaf sbb xdpt tlg akak sbb xd pengalaman jd cmni
Ann Ishak Ann Ishak February 27, 2014
pijar sekejab je kot, nanti hilang sendiri :)
Mama Safiy Arfan Mama Safiy Arfan February 27, 2014
alamak..kesiannya.mjr dia dh blh ckp kalo yg xleh ckp lg cnfirm meraung ttbe.kite pn mesti pelik..kesiannya alisha..xde efek kot..cume tu lah mesti dia rasa panas agaknya
- AZIE - - AZIE - February 27, 2014
laaa..adui pedih kot huhuhuhu sian isha..
Masya Masya February 27, 2014
nanti awak sapu minyak baby johnson kat bontot isha.. cian isha... x pasal kepanasan...
QasehnyaRania QasehnyaRania February 27, 2014
panas je la kot. in shaa Allah xda pape ..
sian alisha.ibu tak sengaja tu.
Mayang ABDUL RAZAK Mayang ABDUL RAZAK February 27, 2014
HAHAAH LAWAK PLAK.. TPI KESIAN LAK KAT ISHA.. TAKUT MELEPUH AJE.. KALAU X DE APE2 OK LE TU.. TRY SAPU NGAN MINYAK KELAPA.... PAS TU BASUH
Allene Allene February 27, 2014
terasa ngeri dan nyilu.... T__T
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 27, 2014
salam k.ina..
alahai.. sian alisha..
xpe alisha, ibu tk sengaja.. huhu..

rasenye xde ape2 kak.cuma buat seketika alisha akan rasa 'pijau' huhu..
Sya Nadia Sya Nadia February 27, 2014
laaa...sian Alisha..lawak la ibu Alisha ni..kihkihkih.. sya xtau la ada kesan ke x..tp kan, ada org pnh bgtau kalau nk ilangkan rasa pijar tu rendam dgn air garam..tp sya xpnh try pun mnjadi ke x..
Maria Firdz Maria Firdz February 27, 2014
Uik.. Kesian tu... Xde kesan cuma pdas dan pijar la tu..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 27, 2014
salam k.ina..

ehehe.. sukanya main sama2.. :)
Ema Johari Ema Johari February 27, 2014
rasanya tak ada apa kesan...lama-lama hilang...rasa panas kesan cili jer tu
Mas Zull Mas Zull February 27, 2014
assalamualaikum intan...alorr cian nyer die...:)
Amanda Suria Amanda Suria February 27, 2014
pedas sekejap jer tu na...jgn risau eh..nanti ok la tu....
syawalsimpsons syawalsimpsons February 28, 2014
alahai kesian dier...ibu tak sengaja kan
Haryati Faizal Haryati Faizal February 28, 2014
sinanye dia... pijar la tu..
Deqla Manjew Deqla Manjew February 28, 2014
ya Allah kesian alisha.. tp benda dah jadi kan.. ina pun terlupa..x tau la plak ada kesan ke x.. hrp2 x lah..
sal ya sal ya February 28, 2014
Xde ape2. Kejap je tu. Nnt kesan panas tu hilang la.
shasha yacob shasha yacob March 01, 2014
kesian la isha. harap harap xberlaku lagi kes macm nih :)
Nadia Johari Nadia Johari March 01, 2014
kesiannya anak akk...pedih sangat tu agaknyer
ayut ayut March 02, 2014
Aduhhh...tlupa plak bru pgg cili..mesti rasa pedih2x tu..
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN March 02, 2014
laa kesiannye Alisha,,xsgaja kan kak ina..pgajaran utk saye juge ni utk ank2 sedara nnt,heheh
Nora Karim Nora Karim March 03, 2014
alahai kesiannya alisha... pijar la tu... rasanya xde pape kot ina... insyaAllah..
lynndamya lynndamya March 03, 2014
Haha comel sgt, siap ckp macam tu ya, mcm ibunya sengaja nak buat, padahal xsengaja pun..comel dan kesian dia, hehe..lama2 hilang lah agaknya kot.. :D