KAD BIRTHDAY GIVEAWAY 2014 | Haslizalizz.com

Kalau u all lahir bulan Februari or anak2 u all ke or sape2 je.. U all WAJIB join Giveaway nih..!! saya lahir bulan Februari tau.. 25 Februari 1983, thats y saya join... muahhaha.. Actually saya join sebab saya dah tergoda dengan hadiah dia.. Hadiahnya ECARD BIRTHDAY HASIL KERJA TANGAN LIZZ sendiri tau u all... Nak tahu kenapa saya nak sangat ecard dari lizz?? Sebab hasil kerja lizz sangat2 cantik...!! Rugi oooo kalau saya tak join... So, saya seru u all yang lahir bulan Februari untuk join Giveaway ni... Kalau bukan u all yang lahir bulan Februari, family u all pun boleh, janji dorang lahir bulan Februari... dengan kata lain, u all join giveaway ni bagi pihak dorang la...

Meh saya kasi tunjuk dekat u all antara ecard birthday yang Lizz dah hasilkan.. Ecard yang buat saya tergoda.. moga2 ada rezeki saya dapat ecard dari lizz.. (",)

12461140184 599df9ba0a o Kad birthday giveaway | Februari

11802206724 0e862ff00b o Kad birthday giveaway | Februari

11802047943 4b5a183850 o Kad birthday giveaway | Februari

11802095623 575ed5e198 o Kad birthday giveaway | Februari

Saya menyertai Kad Birthday Giveaway Februari Blog Haslizalizz

Nama : Zarina Tazari
Umur : 31 Tahun
Tarikh Lahir : 25/02/1983

Kalau u all nak join, KLIK SINI tau... Jomlah join.. Tak ke Digital card birthday yang Lizz buat tu super duper comel kebabommmmmm... hihii... Moga ada rezeki saya...!!

     "Ya Allah... Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau                              kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku.."                       "Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w..." 

{ 18 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 15, 2014
a'ah. cantikkk. dah macam cover buku pulak menengoknya. hihi..
Ariana Ariana February 15, 2014
lawanya kak.seronok tgk org pndai buat grafik camni
Tie HT Tie HT February 15, 2014
memang cantik e.card yang lizz buat nih
gud luck ina :)
lizz lizz February 15, 2014
Tq ina join giveaway saya yek...
Miss N™ Miss N™ February 15, 2014
moga rezeki akak ada..!
ayie atiqah ayie atiqah February 16, 2014
befday kite dkat la,ayie 24 Februari =)
Mardiah Diana Mardiah Diana February 16, 2014
Assalamualaikum dan salam singgah ahad di blog yang cantik ini...cantik sangat kad birthday tu..semoga berjaya yer..
ayut ayut February 16, 2014
Birthday cik suami bln 2 jgk ni.hahahha.moga ad rezeki bt kak ina :)
eita eita February 16, 2014
gd luck..memang comel...xleh nak join takde sapa lahir bulan feb..huhuhuhu
Unknown Unknown February 16, 2014
rasa tadi macam nak join . malangnya takde sape org yang terdekat saya kenal lahir bulan feb. hihi
Nora Karim Nora Karim February 16, 2014
wah cantiknya....!!!

good luck ina... (xde pulak sesiapa yang lahir Feb!! tragis!)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 18, 2014
salam k.ina..

mgm cantik ecard dia..
gud luck tauu
Unknown Unknown February 20, 2014
wowww cantik! hebat design grafik gini