Baru nak curang tapi dan2 datang memujuk

Sejak saya berblog, memang saya setia dengan Mr N ni... Alhamdulillah, dengan Mr N sorang ni pun, saya dah cecah 4 angka... Tapi di tahun 2014 ni, saya rasa saya nak "maju"kan lagi blog saya ni.. So, saya teringin nak apply iklan lain yang dibayar dalan USD.. Actually dah apply pun cuma tunggu mereka emelkan kod iklan je lagi... Iklan yang saya apply ni, syarat dia 100k PV sebulan.. tapi time saya apply tu, saya bagi printscreen yang bulan lepas, disaat mood saya ke laut.. so, PV saya memang sah2 la tak capai 100k kan.. Tapi dorang terima jugak maybe syarat dia masih belum ketat... Time tak ketat lagi ni baik saya apply, kang dah jadi macam Innity tu, susah giler nak apply.. punya ketat syarat dia...

Tapi tu la, bila saya dah pasang niat nak curang dekat Mr N ni, dan2 plak dia bagi CPUV @ BE dekat saya.. Dapatlah 2 ketoi.. Dah berbulan2 iklan takda, duk tayang churp2 tu je.. Pandai pulak Mr N datang memujuk kan.. Bukan tu je, baru2 ni orang Mr N telefon invite event berbayar.. memang tak g la saya event2 camni.. bukan pe, dah sah2 la bukan dekat Kedah.. so, tak bolehlah nak g... Tapi apa2 pun, rasanya saya tetap nak curang dengan Mr N.. Bukan apa, saya kene lakukannya untuk melangkah ke depan.. Eh, tapi banner Mr N tempek gak la kat blog cumanya maybe bakal dimadukan... wahhh gitu ayat dia... hihi

Ohya, sedikit ingatan untuk diri sendiri.. supaya sentiasa bersyukur dengan apa yang saya ada... Setiap rezeki saya dalam dunia blog or dunia luar ada terselit rezeki orang lain.. Siapa pun kita di masa akan datang kena sentiasa ingat mereka2 yang susah.. InsyaAllah..
     "Ya Allah... Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau                              kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku.."                       "Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w..." 

{ 28 comments.. read them below or add one }

Maria Firdz Maria Firdz February 20, 2014
Dah lama gak x dpt cpuv.. Xdan nk peduli kt mr.n ni lagi.. Bior aje lah.. Terima apa yg ada.. Hehe
mama lynn mama lynn February 20, 2014
Alhamdulillah ada gak hasilnya.. hehe curang2 pun rezeki anak2 kan
Masya Masya February 20, 2014
kikiki tak menahan nak curang dgn mr N dan² dia bg rezeki kan.. pttlah meligat entry keluar sehari dah ade 2 BE
shahdiana shahdiana February 20, 2014
wah rezeki ina..murah betul...cecah 4 angka ye....alhamdulilah...rezeki ina & keluarga..kan niatnya nak menolong suami...
Mimie Mimie February 20, 2014
mr n pandai memujuk la tuh
ayunidati ayunidati February 20, 2014
wah tahniah.. dapat 2 ketui ye.. sama dengan kita tapi kita tak sehebat kamu.. papa pun bersyukur....
Unknown Unknown February 20, 2014
sebenanrnya nak jugak curang tapi. viewer saya pun xsampaki riburiban. cis hahaha
Unknown Unknown February 20, 2014
ehh nak tanya , kak ina curang dengan siapa pula? komli ke? hihi
Kiera Rashid Kiera Rashid February 20, 2014
Nuff pandai memujuk. Hohoho
emarieys emarieys February 20, 2014
jangan curang tp merajuk lama-lama... lagi banyak dapat CPUV nya...hehehe
Unknown Unknown February 20, 2014
blog akak pon dah maju ke hadapan..xsalah memilih yg betul2 sesuai dgn pencapaian blog akak :) tahniah!
lizz lizz February 20, 2014
Wah curang yek...banyak tu dah 4 angka tu ina ngan mr n...
Unknown Unknown February 20, 2014
huhu..nak curang tu..mujur 'dia' dah dtg memujuk yek.. :)
Unknown Unknown February 20, 2014
Moga terus maju dalam dunia blog ni kak ina ;D hee
Dunia Zumal Dunia Zumal February 20, 2014
Salam, macam join lazada tu ok x?
Tie HT Tie HT February 21, 2014
alhamdulillah, tahniah ina :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 21, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah..rezeki..
grab je peluang yg ada.tp kena sentiasa beringat jgk kan kak..

btl tu...tahun ni nuff tak bgi be pun lagi ..huhuuh
Myra Jay Myra Jay February 21, 2014
Nampak nya Ina dah semakin maju + berjaya dengan blog :)
Tahniah :D
Fiza Rahman Fiza Rahman February 21, 2014
AMboiii...ada hati nak curang erk...hehehe...

Saya dapat 3 ketul BE ☺
haryati haryati February 21, 2014
tahniah sekali lagi ye ina... alhamdulillah ye
ayut ayut February 21, 2014
Mskin smgtla berblog lpas ni ;) lg klu ada madu kn..hihihi..ap pon alhamdulillah.moga murah rezeki akak..
Hani Rahman Hani Rahman February 22, 2014
Semoga berjaya ... Semoga dimurahkan rezeki ...
QasehnyaRania QasehnyaRania February 23, 2014
smga dipermudahkan.
sy dgn Mr N j la. hihi
lynndamya lynndamya February 23, 2014
Wahhh mmg hebat blog akak nih! berjaya sungguh ! tahniah kak, ala2 menjadi inspirasi untuk saya lah ! haha, cuma tu lah, kadang2 bila mood ke laut, mmg entry pon kelautlah...haha PV sehari pun sratus lebih je..kena gigih lagi ni klw nk jd mcm akak :D keep it up kak ! ;D
aziazib aziazib February 24, 2014
tahniah ina semakin maju...