Wajah baru di hari tua

Wajah baru adalah BLOG saya ni haa.. bukan wajah saya yer..hihii.. Tajuk entry Wajah baru di hari tua.. Hari tua ni, adalah HARI NI BIRTHDATE SAYA... So, maksud title tu adalah wajah blog saya berubah di hari lahir saya.. (",) Alhamdulillah masih diberi peluang untuk saya terus bernafas & terus menjalankan tanggungjawab sebagai seorang isteri, ibu & anak.. Moga "tanggungjawab" saya kepada pencipta juga akan bertambah2 "rajinnnnnn" lagi...

Rasanya kalau u all pembaca setia di blog saya, pasti tahu siapa yang edit blog saya ni kan.. Siapa lagi kalau bukan cik adik yang tengah duk ambik master ni haa... Saya memang sentiasa berpuas hari dengan hasil tangan designer favorite saya ni.. Ini tahun ketiga kami bekerjasama.. Bagi saya tahun ni adalah tahun yang paling stress bagi ECA.. Secara peribadinya, saya banyak komplen sampai Eca pening.. ye dok eca.. hihi.. Saya memang jenis yang cerewet..

Rasanya ni draft ketiga Eca buat baru saya puas hati.. sian eca kan eca... (^_^)... Saya gtau Eca, saya nak design saya ekslusif saya je.. saya tak nak sama dengan orang lain... Haaa nampak tak pening tak peningnya Eca..hihi.. Actually memang setiap tahun pun saya gtau benda yang sama... Setiap tahun saya akan gtau Eca, edit blog saya dengan tema INTANBERLIAN, MERAH, EKSKLUSIF & KEBABOOOMM.. Bab kebaboomm yang buat Eca pening tu...

Tapi apa2 pun, Eca tak pernah menghampakan saya dengan design2 dia tu.. Untuk design terbaru ni, saya suka bahagian kotak entry tu.. Kerawang di bahagian atas & bawah... Dekat footer @ bawah sekali blog ni, ada doa tau... U all scrool la sampai bawah tau... (",) Ohya, blog ni akan ada touch up sikit lagi tapi takda pe sangat cuma nak up kan ton warna secoet dua je lagi bagi lebih menyerlah..

Secara keseluruhannya, saya sangat berpuas hati dengan hasil kerja Eca..!! Apa pendapat u all tentang kreativiti Eca kali ni..?.. Ohya, jika nak suruh Eca edit blog, u all bolehla tanya dia.. BLOG ECA or FB ECA.. TERIMA KASIH ECA CAYANG BUCUK MACHAM.. ;p

TERIMA KASIH DEKAT SEMUA YANG DAH BAGI UCAPAN SEMPENA KELAHIRAN SAYA TAK KIRA DI FB KE, BLOG KE, MESEJ KE, EMEL KE.. TERIMA KASIH SANGAT2 ATAS UCAPAN TU.. MOGA KITA SEMUA SENTIASA DI BAWAH LINDUNGANNYA
     "Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku.Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w." 
Wajah baru di hari tua

{ 37 comments.. read them below or add one }

Fiza Rahman Fiza Rahman February 25, 2014
Cantik. Suka tgk. Ntah bila lah nak tukar cat baru nih.
Jue Jue February 25, 2014
happy birthday...
cantik rumah baru
Unknown Unknown February 25, 2014
Happy birthday kak Ina ;D Cantik wajah baru blog akak ^_^
rostina76 rostina76 February 25, 2014
happy birthday…..btw mmg cantik kebabom blog face baru ni
Delimasari Delimasari February 25, 2014
makin teserlah umah baru Ina - cantik color nya
Hani Rahman Hani Rahman February 25, 2014
Selamat Hari Lahir ... Semoga sentiasa sihat n ceria selalu ... Semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezeki ... Semoga dianugerahkan anak2 yang soleh / solehah ... Semoga dipermudahkan segala urusan ...
Unknown Unknown February 25, 2014
cantiknya.. Semangat tahu baru nie
Unknown Unknown February 25, 2014
Rajin Ina promot kan Eca ;-)
Tapi takde rezeki lagi nak bekerjasama..

Happy birthday dear..!!
ain'syaa ain'syaa February 25, 2014
comel la design baru ,^^
happy birthday kak ina.
- AZIE - - AZIE - February 25, 2014
patut masa mula masuk td dh nmpk merah ang ang hehehehe cantik!! yg penting berlian mesti ada..
Mar Mansor Mar Mansor February 25, 2014
wah..berwajah baru..cantik..
Mimie Mimie February 25, 2014
memg cantik blog kak ina yg bru nih
Masya Masya February 25, 2014
selamat hari lahir ina.. semoga dipanjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki.. insyaallah thn ni ada baby lahir kan... moga dberikan kesihatan yg baik..
wantie wantie February 25, 2014
happy b'day . moga panjang umur dan murah rezeki yer
akillaibrahim akillaibrahim February 25, 2014
happy birthday ina..dah lama tak menyinggah kat sini..
Unknown Unknown February 25, 2014
happy birthday kak ina.. moga panjang umur murah rezeki bahagia di samping keluarga tercinta..

cantik hasil kerja eca! terbaik!
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 25, 2014
salam k.ina..
wow! hasil yg mengagumkan..mmg cantikkk sangat layout baru ni..

sanah helwah buat k.ina..
semoga senantiasa berada didalm lindungan & rahmat allah yg maha esa selalu...
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman February 25, 2014
Cantik. Happy birthday ina. Moga d berkati Allah
Dunia Zumal Dunia Zumal February 25, 2014
Happy birthday
Wah wah bertambah cantik blog nie :)
DYatie ABakar DYatie ABakar February 25, 2014
Setuju! Eca terbaik.
Btw, happy birthday darl. Semoga dipermudahkan segala urusan.
Tie HT Tie HT February 25, 2014
selamat hari lahir ina, cantik tau layout n header baru ni, nice :)
nenot nenot February 25, 2014
cantik..hepy bufday kak :)
Unknown Unknown February 25, 2014
selamat hari lahir akak!!!huu...sory lambat wish...semoga akak dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki selalu dan dipermudahkan segala urusan...amin....

cantik2!nana suka,lagi2 tang header tu,cute sangat!:)
fieda fieda February 26, 2014
selamat hari lahir ina..moga makin dimurahkan rezeki ina sekeluarga..mmg ctk hasil koje eca ni/.
syawalsimpsons syawalsimpsons February 26, 2014
sama la sue pon nak tukar cat rumah baru ni, tapi tu la kesian pulok kat eca kan ngan strugle ngan master tu kan
Unknown Unknown February 26, 2014
happy belated birthday..semalam kan? moga semuanya indah2 aje :)
Maria Firdz Maria Firdz February 26, 2014
Cantik.. Selamat hari lahir kak... :-)
emarieys emarieys February 26, 2014
happy belated birthday untuk ina...moga dimurahkan rezeki lagi dan lagi...moga panjang umur...dan moga diberi kesihatan yang baik.
Nora Karim Nora Karim February 26, 2014
cantik.... cantik... hehehe pandai eca buat design yang nampak ina... hahahha faham ke ayat ni? :P

apapun barakallahufiq ina... semoga terus panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki... amin...
Unknown Unknown February 28, 2014
blog ina mmg sentiasa cantik n kemas.. happy belated birthday ye ina.. moga bahagia dunia akhirat.. kita sebaya tp ina tua sebln jelah dari deqla..heee...
Unknown Unknown March 01, 2014
patutlah masuk masuk je blog akak , saya rasa macam kebabom kebabom je hihi
Nadia Johari Nadia Johari March 01, 2014
happy birthday kak..memg dah lain..first saya kenal akk time join intanberlian giveaway..sekarang saya terjah lagi blog akk..cntik sangat design ni
lynndamya lynndamya March 03, 2014
Haaaa...akhirnya identity designer didedahkan, jap lagi nak ushar page dia lak...sbb mmg bila masuk sini, nampak designnya lain, terfikir juga nak tanya upah siapa, tp asyik terlupa je nak tanye, hahah nasib ade entry ni :D..
serius sy pon suka kotak entry kerawang ni, dan owh ya, bhgian older post dan newer post pun dah tukar jd icon muka anak2 akak kan...comel sgt~ hehe :D
lynndamya lynndamya March 03, 2014
Erkk~ lupa plak, happy birthday kak :D
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda March 04, 2014
mmg cun la layout blog Ina nie skrg... hihi~...

nnti pun sy nk srh eca tukr lg layout utk blogshop sy... ngehehehe...