Permainan kegemaran Aqilah di Taman Jubli Perak Sungai Petani

Dekat Taman Jubli Perak Sungai Petani, ada satu mainan yang menjadi kegemaran Aqilah... Bila dah naik, kalau boleh tak nak turun2 dah... puas memujuk...


Haa nampak tak dekat mana Aqilah?


Buai ni lah kegemaran Aqilah... bila dah naik, kadang sampai nak terlena je gaya dia.. hihi


Si kakak Alisha.. ni haa buaian dia.. tak dapat naik yang macam Aqilah punya.. bagi laluan untuk adik2 yang lebih kecik ..


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 10 comments.. read them below or add one }

MaMa MuRsYiD MaMa MuRsYiD May 15, 2014
Lama betul dah tak pegi sini...
syawalsimpsons syawalsimpsons May 15, 2014
ina..jgn la post taman jubli perak lagi...rindu sangat..sungguh terkenang dengan taman ni....sebak pulok rasa..kikikikikikiki...gurau je...tapi sue suka taman dier sue rasa redup je...dolu la...x tau skrg..mungkin masih lg kot..
lynn kamarul lynn kamarul May 15, 2014
diana ikut dan dia nak main ape.. hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman May 15, 2014
Memang best naik buai ni. Saya klo gi playground pon naik gak...ekekeke...
azizah :) azizah :) May 15, 2014
jijah kalau pegi playground pon main buai.. seronok!
Mimi Azirah Mimi Azirah May 16, 2014
Samalah kak aina auni pun suke buaian
Azi Azi May 16, 2014
kat kawasan azi ni xde buaian jenis gitu. ada yang macam alisha naik tu je. buaian tu safety sikit tuk budak kecik..
Maria Firdz Maria Firdz May 16, 2014
Kakak sy pun rjin gak ke sini...
tifaanvar tifaanvar May 19, 2014
ank saya ashiqa pn kalau dbawa ke taman buai adalah tmpt pertama dtiku
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 19, 2014
salam k.ina..

hihi..suka men buaian yer.. :)
seri suka.. tp faiz tak suka..heheh