Budak kecik yang berlagak besar


Tengoklah tu, si kakak Aqilah... Sibuk nak bawak barang jugak.. Kami nak bawak dia tak bagi.. 


Last2 kami ibu bapa dia ni berlenggang, dia yang terkedek2 bawak barang.. hihi


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 13 comments.. read them below or add one }

Tihara Tihara May 20, 2014
pandainya
besar ni dah pandai nak tolong bawakan barang :)
Falsya Falsya May 20, 2014
comelnye si comel nye bawak plastic beg..mcm org besau jer...;D
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 20, 2014
Alahai...cute miut nya kakak aqilah...:-).. barang sama besar dengan tuan..hahaha
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah May 20, 2014
aduhai comelnye bdk solehah ne :)
eita eita May 20, 2014
aqilah rasa diri dia dah makin besar..tu yang sibuk nak bawak barang
syawalsimpsons syawalsimpsons May 20, 2014
dier tak mo susahkan ibu ngan ayah dier...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 20, 2014
salam k.ina..

ehehe..tak padan dgn kecik..
rajinnyer die... :)
Masya Masya May 20, 2014
HIHIHI DIA TAU AYAH DIA PENAT, IBU MENGANDUNG .. TU DIA NAK BWK.. DIA RASA DIA DAH BESAR ... NAK JADI KAKAK
azizah :) azizah :) May 21, 2014
kuatnyaa aqilah angkat..hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania May 21, 2014
dah blh harap dh aqilah ni :)
berdikari..
Maria Firdz Maria Firdz May 22, 2014
Ahaks... Besar brg dr org..
Mimi Azirah Mimi Azirah May 27, 2014
Pandai aqilah dh leh diharap
Fiza Rahman Fiza Rahman June 04, 2014
Bagusnya. Rajin anak dara ni.