Biskut kering penyelamat di kala Aqilah lapar

Aqilah ni memang kuat makan tau.. Rasa macam kerja dia dekat rumah ni mencari stok apa untuk di makan je gayanya.. hihihi


Saya kalau keluar memang akan bekalkan biskut kering dalam bag.. Macam time dekat Cameron ni haa... Baru lepas balik dinner tau... Boleh pulak tengah2 malam dia nak makan lagi... saya buatkan air tea & bagi dia cicah dengan biskut..


Tapi seronokkan bila kita tengok anak2 kita ni berselera makan... Tapi alhamdulillah jugaklah Aqilah ni makan banyak tapi badan susah nak naik... Bukan pe, risau jugak kalau budak2 makan terlebih banyak nanti obes pulak... eh, budak2 yang obes ni, ianya berkaitan dengan genetik ke tak ek?


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."+

{ 10 comments.. read them below or add one }

luqman zakaria luqman zakaria May 21, 2014
menyelerakan betul nampak die makan..hehe
tifaanvar tifaanvar May 21, 2014
aqilah ikut badan mcm maknya lah. Makan banyk pn x naik2 jugak... Eh ayah nya pn jenis kuruk gak kan
CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) May 21, 2014
Terliur pulak auntie tengok Aqilah makan biskut tu.. bak sikit ehe :)

Elok lah tu IB anak2 nak makan.. anak akak susah sikit nak makan.. kena suap baru nak makan..
Azi Azi May 21, 2014
eh sama mcm hakeem. hakeem suka mkn biskut kering pastu nasi ngan kicap pn jadi. bila bwak pi hotel mmg duk minum air teh ngan biskut kering.. senang anak cam ni...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 21, 2014
salam k.ina..

hihi..aqilah..aqilah.. kene gaya mencicah biskut dgn teh tu ye.. :)
azizah :) azizah :) May 21, 2014
kita yg tengok pon jadi lapar..hee
QasehnyaRania QasehnyaRania May 21, 2014
ada selera makan biarkan je. selera tgh ada tu.
ada kaitan juga.. bergantung pada metabolisma bdnnya..
Maria Firdz Maria Firdz May 22, 2014
Ank sy pun suka biskut kering... Bgus la kn.. Mkn yg murh2 aje..
Mimi Azirah Mimi Azirah May 27, 2014
Biskut kering memg kne sentiasa standby sbb budak budak.memg suke
Fiza Rahman Fiza Rahman June 04, 2014
Seronok tgk anak selera makan. Kat umah tu pon memang kena ada stok biskut. Bebudak tu suka biskut tiger.