Blog saya dah ada BE.. hihiii (",)


Klik untuk lebih jelas

Alhamdulillah selepas genap 7 bulan berblog, akhirnya blog saya dah ada BE.. hihii saya suka hahahha.. pulak tu, bukan setakat blog IntaNBerliaN je dapat tapi blog IntaNBerliaN GA & Contest pun dapat BE.. :-)  

Actually saya sendiri tak tahu bila saya dapat BE ni.. Last saya check bulan puasa, tu pun ketika saya terbaca entry Nisa yang bagitahu dah dapat BE.. Hari ni pulak kebetulan teringin nak buka nuffnang sekali nampak blog saya dah ada BE.. bukan setakat BE tapi siap dah ada ME... hahhahhahah.. dapatlah 39 sen.. hihii

Ohya, saya last check nuffnang bulan puasa kan.. sebelum tu, kalau u all nak tahu saya pergi update saya punya survey.. update biodata.. dekat nuffnang tu.. lepas tu pergi hantar ticket dekat nuffnang lah.. hahhah lepas dah buat semua tu, saya check jugak earning tapi takda perubahan apa2 pun, sampailah tadi baru check semula.. Ohya, saya hantar ticket dekat nuffnang pada 15/08, 19/08 & 22/08

Haaa kalau u all nak tahu jugak, saya siap hantar ticket dekat nuffnang tanya

"Saya tengok ramai blogger dapat BE tapi blog saya belum mempunyai BE.. Saya nak tahu apakah cara supaya blog saya juga boleh dapat BE.. Thanks"

Hahhaha tanpa disangka2 akhirnya pihak pengiklan berminat untuk letak iklan dia dekat blog saya.. hehhe.. So, u all pun kalau nak BE jugak.. selalu2 lah update survey & hantar ticket.. tanya je apa u all nak tanya pun.. Lagi satu, selalu update blog walaupun sekali sehari.. saya kadang2 buat auto publish.. actually sekarang ni entry saya dah banyak auto publish...

Tapi saya time raya ni, tak sempat nak update blog.. sibuk dekat kampung.. sekarang ni dekat terengganu.. :-).. Semalam baru sampai sini.. 12 jam dalam kereta..!! Nantilah saya update pasal ni.. hihii

P/s : Tunggu saya balik Sungai Petani baru update pasal raya sebab laptop adik susah nak upload gambar :-)

3 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 02, 2011
wah, congrats utk dua2 blog ina~!! BE grapevine lak tue!! Sy takat ade BE kat blog personal je, tue pun dh syukur, hehe.. skrg nie ade 2 BE & 1 BE Grapevine.. hih.. >_< ME sy xpenah ade lg..

kne anta ticket ke eh? sy xpenah anta pun, huhu~...
Unknown Unknown September 04, 2011
tahniah kak!! rezeki2..
Rozie Rozie September 04, 2011
Tahniah yer
Tq bagitau pasal menang tu yer.
Intan Org SP ker
Dekatlah dengan kg saya