Kejutan dari Nuffnang, dapat lagi 2 BE selepas seharian Nuffnang under Maintenance


Kalau u all nak tahu, semalam saya risau jugaklah sebab saya tak dapat buka bahagian EARNING dekat akaun Nuffnang tu.. My dear pulak saja je usik saya cakap BE saya dah hilang.. duit dah takda.. Bangun tidur pagi tadi terus buka Nuffnang tapi still under maintenance.. pukul 11pagi ni baru okay

Tapi yang paling syok.. BE dah bertambah pulak.. hehhehh... Thank you so much Nuffnang (",).. Alhamdulillah.. makin murah rezeki saya dengan Nuffnang ni.. hihii.. Kali ni BE terbaru saya adalah Unilever Magnum Royal Treatment & Kingston Happy Birthday to Wife.. 

Ni yang makin sayang dekat Nuffnang ni.. Yela, kesemua BE yang saya dapat ni.. dalam tempoh 2 minggu je.. dah ada 11 BE.. hehee.. 6 BE di blog kedua saya & 5 BE di blog utama saya ni :-)

{ 7 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown September 14, 2011
peh masyuuukk la akak pasni!! hehe untung la...tahniah yer!


nuffnang jijah nak BE jugak!!
ct N honey ct N honey September 14, 2011
tahniah,.mmg gembira klu dpt duit dari nuffnang ni,sambil blogging dpt duit
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 16, 2011
congrats dear!!! best btul la, mmg rezeki ina la kn..hehe.. hepi for u, my fren.. ^_^
salwaismail salwaismail September 25, 2011
banyak gila. untung! haha :D
RahsiaBeautiful RahsiaBeautiful June 21, 2012
Salam,nak tanya ni..cmne nak letak button fb yang ada tulis tekan sini untuk perkongsian bersama tu ye ke dlm blog?

mintak tunjuk ajar bleh?

antar ke

fid.2020@yahoo.com