Topup Maxis For My Dear

Sejak saya aktif join CGL ni.. Dah banyak kali jugalah saya menang topup handphone.. ada yang RM5, RM10 & RM30.. Semua ni dah sah2 lah rezeki my dear kan.. Tu pun nasib baiklah salah satu no handphone my dear guna prepaid.. Harapkan saya.. tak dapatlah.. 2 2 no handphone guna bil... hihii

Tapi masalahnya, no handphone my dear tu.. bukannya guna sangat pun.. asyik topup je, guna tak.. sampai kredit dah RM100++.. Sayalah jadi "mangsa" nak kena habiskan duit handphone dia tu.. hahhah Kalau saya ni bujang, adalah jugak "mangsa" sembang tapi ni dah kahwin... sape nak bersembang lama2 dengan saya... Semua orang ada anak suami yang nak kena layan...hihii

Ohya, semalam, saya ada menang Lucky Draw #3 bersama Fareha Rahmat, saya dapat topup RM10.. Dah selamat topup dekat handphone my dear.. muahahhah.. Tengah2 taip entry ni, tiba2 terfikir.. lepas ni kalau menang topup boleh bagi dekat adik saya.. lagipun baru2 ni dia ada bercakap pasal ni... *Rezeki kamu la Nozi.. tu pun kalau menang lagi :p*


Apa2 pun thanks yer Fareha

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 64

2 comments.. read them below or add one

iyan shazlind iyan shazlind September 21, 2011
alhamdulillah murah rezeki :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 22, 2011
congrats dear.. eh jap.. so ina xgune prepaid ke? ina gune line eh?