Si Alisha yang suka tengok CERMIN..

Kalau dah perempuan tu.. perempuan jugaklah.. si anak dara saya ni, memang suka betul dengan cermin.. hahhah...


Sanggup panjat bakul semata2 nak tengok cermin.. Yang syok tu.. dia boleh pulak, tengok saya melalui cermin sampai senget2 kepala.. hahhahh Thats y kadang2 saya & my dear selalu  main dengan dia guna cermin.. 

Kami pakat2 tengok muka dia dalam cermin.. bila mata kami ni bertentang dengan mata alisha, mulalah alisha tergelak lepas tu datang berlari & peluk kami ni.. hihii... Seronok sebab alisha pandai guna cermin tu.. hihii


Ohya, alisha panjat sendiri bakul tu hokay!! badan je halus tapi bab panjat2 teror.. hihii *pssttt abaikan rumah saya yang bersepah dengan barang alisha hihii*


Baru2 ni saya pergi kedai, terjumpalah cermin yang comel ni haa.. saya pun apa lagi, teruslah beli satu untuk alisha... bukan main suka dia sebab ada kartun.. hihii..


Ohya, kalau u all nak tahu, anak saya ni kadang2 masuk bilik saya ambil cermin kecik & mengadap mukanya dekat cermin.. kadang2 sambil duduk, kadang2 sambil baring atas katil.. muahhahahhahh

Paling best, siap bercakap lagi dekat cermin tu yer... tak tahulah samada dia tahu tak yang dalam cermin tu adalah dia or dia ingat orang lain.. hihii Baru umur setahun, tapi anak saya ni ada bakat nak jadi orang yang suka bergaya ni... hihii Setiap kali saya bermekap kalau nak keluar, anak saya ni mesti jadi pemerhati setia sampai ternganga2 mulut.. hihii


Cermin alisha tu, saya tampal betul2 bawah cermin yang dia selalu duk panjat bakul tu.. dengan harapan dia takkan panjat lagi bakul.. hihii

P/s : Saya pun suka tengok cermin... muahahaaa kantoi (",)


{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons September 29, 2011
sama la ngan syawal..pon suke jugak tengok cermin..alamak...bile tengok gelak2 sesorang...klakar benar...
fieda fieda September 29, 2011
mana nak tumpah kuah kalau x ke nasi kan...hehehe

kak fieda klik2 BE (darlie) ina...
Haidi Diana Haidi Diana September 29, 2011
baby girl i pon suke tgk cermin..Sengih2 je tgk muka sendiri
Unknown Unknown September 29, 2011
hiihihi... seronok tgk alisya... :)

mst dy suke tgk cter princes 2... :)
aanie aanie September 29, 2011
jap lagi dia mesti nak try mekap lak tuu...hehe...
dh follow sini...:)
Ezad Skytech Ezad Skytech September 29, 2011
kecik2 da pandai tengok cermin..hee...

p/s : selalu jugak tengok cermin bila sorang2..lepas tu gelak2 tengok reaksi muka sendiri..muahhhha...oppss..kantoi da...hee~
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 29, 2011
like mother, like daughter, hehe.. mmg ade ciri2 suke b'gaya la si Alisha nie ye..
fazzlim fazzlim September 29, 2011
sme cm ibu die la..
yg suka tgk cermin...
^.^
Farah Azurah Farah Azurah September 29, 2011
comel laa..hehe..fara daa follow sini..jom follow fara..tq sebb daa singgh blog fara ..http://farahazurah.blogspot.com/
Mr.Superman Mr.Superman September 29, 2011
ptt la..ank ikut mak nya.haha..abes la da bsr nti bwk cermin g skola.kuang3..bdk2 prmpn mmg ske bwk cermin g skola pun kn. :)

p/s: thanks drop komen td,da thu BE tu apa. :)
AnonymousAnonymous September 29, 2011
huhu.. comel je panjat2 bakul..
Marlina Mohtar Marlina Mohtar September 29, 2011
comelnya dia :) bagus tu....
Cik Wedges Cik Wedges September 29, 2011
mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasi kan....hihihihi cumil sungguh...:) follow u back...thanks :)
Unknown Unknown October 10, 2012
ehe..teringin nak tengok gambar kawen ina hok terbias dlm cermin tuu...