Ucapan Hari Raya For My Parent membuatkan saya menang Handmade Felt Bracelet

Syukur kepada Tuhan kerana memurahkan lagi rezeki saya untuk menang GA.. Kali ni saya menang INTBM Raya 2011 GA anjuran blog Safra Shukry.. GA ni memerlukan kita memberi ucapan "Selamat Hari Raya" kepada sesiapa sahaja... So, saya pun ambil la kesempatan join GA ni untuk memberi ucapan kepada my mum & my dad...

Alhamdulillah... tak sangka pulak boleh menang.. :-) Ohya, kalau teringin nak baca ucapan saya for my parent, klik SINI ye :-)

Klik untuk lebih jelas

Nama saya yang no 1 tu... Actually link saya dah tersilap tulis.. tapi id fb tu betul la saya tu.;-)
 

Hadiah yang bakal saya dapat seperti gambar dekat atas ni lah :-) Apa2 pun thanks Safra Shukry & tahniah kepada pemenang yang lain..

Keputusan penuh Klik SINI
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 62

1 comment... add one now

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 13, 2011
congrats ina~!! hehe.. tue la psl, igtkn ina ade blog lain, rupenye salah link, hehe..