rezeki menang Mug dan Tshirt Eksklusif One Drop Perfumes

Syukur sangat2.. ada lagi rezeki saya.. ini adalah rezeki saya yang ke 4 di bulan September.. tapi kali ni saya menang dekat Facebook pulak.. hihiii


Saya dapat Mug dan Tshirt Eksklusif One Drop Perfumes.. Tak sabar nak tengok hadiah tu.. hihii Saya juga nak ucapkan terima kasih dekat Cute Mum sebab mention nama saya dekat komen, secara tak langsung saya dapat tahu lah saya menang.. hihii.. Bukan apa, dekat FB ni, saya kurang alert sikit pasal kemenangan..   
 
Keputusan penuh Klik SINI
 
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 61

5 comments.. read them below or add one

Cute MuM Cute MuM September 09, 2011
biasalah tue..
kalo ada kawan tolong alertkan lagi senang kan..
:)
tahniah..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa September 09, 2011
wahh..tahniah2, :D

p/s:slalu join tp tak menang2 jugak.hehe
Puan Kutu Puan Kutu September 10, 2011
dekat fb pun menang.mmg hebat..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 10, 2011
Ina, congrats dear~!! Wah, dpt mug & t-shirt eh..hehe.. untung2.. ^_^