Rezeki dari Nuffnang selepas 3 hari tak online..

Alhamdulillah.. syukur sangat2.. selepas 3 hari saya tak dapat online akibat terlupa nak bawa balik broadband ke kampung.. Akhirnya, apabila kembali ke sungai petani, saya terus online buka Blog & Nuffnang.. sekali tengok, BE saya bertambah lagi.. Saya dapat BE baru lagi.. hihiii...


Kali ni saya dapat BE Unilever Magnum Royal Treatment di blog IntaNBerliaN.. Kalau sebelum ni, BE tu hanya ada di blog IntaNBerliaN GA & Contest je... (",).. Sekarang ni ada 9 BE tengah running dekat blog saya.. 4 di blog IntaNBerliaN & 5 di blog IntaNBerliaN GA & Contest 

Syukur juga kepada Tuhan, ini adalah BE saya yang ke 13.. Dalam tempoh sebulan setengah, saya dah dapat 13 BE.. Tak sangka betul saya.. tu la.. bila kita nak, tak dapat tapi bila kita tak mengharap.. ada je rezeki Tuhan bagi.. Walaupun tak banyak tapi ianya tetap dinamakan rezeki kan.. (",)

Saya juga nak ucapkan TERIMA KASIH dekat u all sebab sudi menjenguk blog saya ni.. Tanpa u all, earning Nuffnang saya tu takkan bergerak.. Terima kasih juga sebab u all banyak bagi sokongan dekat saya untuk terus berblog.. Love u all.. !!

{ 7 comments.. read them below or add one }

fieda fieda September 26, 2011
wow berderet deret BE intan..cayalah...setakat ni dah kumpul brp earning...?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN September 26, 2011
alaa k.fieda.. sikit je.. baru sbln stgah ada BE.. stakat ni br ada hampir 30 la... (^_^)
CIK JATT CIK JATT September 26, 2011
wahh! tahniah2. murah rezeki
zareliqa afiqa zareliqa afiqa September 26, 2011
wah~bestnye.pasni tak nak berharap lar.mesti dpt.hihi
Fazlinil Irma Fazlinil Irma September 26, 2011
alaa... ni yg jeles. hehe. sy ada 1 je BE. nak gak banyak2. ;)

agak2 nuffie baca dak komen sy. kekee..
mama_umar_maryam mama_umar_maryam September 26, 2011
wahh rezeki tu intan ;)..zt ni dok mengharap BE yg xabis2 berjalan kasik $$,hahaha
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 27, 2011
untungnye Ina, hihi~.. best2 nie.. hehe.. dtg klik2 gak.. ^_^