Minggu Depan Baru Dapat Keputusan samada POSITIF or NEGATIF..

Sebelum ni dekat entry INI, saya ada bagitahu u all yang family saya di Terengganu tegur pasal leher saya bengkak kan.. Mereka suspek saya TIROID.. Lebih2 lagi, pakcik saya a.k.a abang mak saya pun memang ada Tiroid.. kira dah ada sejarah family la kan..

Hari Rabu baru ni, tanpa berlengah lagi, selepas pergi checkup Alisha setahun, my dear terus bawa saya pergi jumpa doktor panel.. Doktor just ambil darah saya & suruh saya datang kembali minggu depan..

So, minggu depan la baru doktor dapat bagi pengesahan samada saya positif Tiroid or tak.. Time tu nanti doktor akan explain la semuanya.. jika positif, doktor akan buat surat untuk refer saya kepada doktor pakar di hospital..  So, nanti bila dah dapat result, saya akan update lagi la dekat u all..
Minggu Depan Baru Dapat Keputusan samada POSITIF or NEGATIF..

5 comments.. read them below or add one

Lulu Caldina Lulu Caldina September 09, 2011
semoga segala-galanya selamat ..
intan morsalin intan morsalin September 09, 2011
akak pernah kena tiroid pas bersalinkan yaya ( ank sulung )...time tu x pernah kisah pon ape tiroid..bila dah kena baru lah sibuk duk cari info...
cam akak mmg x prasan ade bengkak kat leher..tapi bdn makin kurus...bygkan..sua n baju zaman ank dara tu sume bleh pakai..baju yg skarg sume dah jadi beso..tgn mggigil..kerap buang air besar,jantung laju n rasa nervous jer...bila wat blood test mmg cnfirm tiroid...bila jntung dah laju sgt smpai kena drip 1 1/2 botol kat emergency room..
mama_umar_maryam mama_umar_maryam September 09, 2011
klu btol2 datect kene tyroid nih,semoga cpt2 dpt rwatan k..get well soon
Unknown Unknown September 09, 2011
semoga semuanya selamatnya....insyaAllah....
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 10, 2011
moge sgalenye akn ok nnti.. bykkn b'doa eh..