Nuffnang bagi 6 BE sekaligus :-)

Actually semalam lagi saya tengok dekat blog saya ada iklan DARLIE.. tapi saya tak check pulak Nuffnang.. pagi ni baru berkesempatan buka Nuffnang..

Bila dah buka, terkejut tengok dekat ruangan BE ada bertambah lagi 6.. tapi semuanya DARLIE ASW.. pada mulanya saya macam pelik jugak kenapa letak 6 iklan sama, kenapa tak tulis 2 je.. mean, 1 dekat blog IntaNBerliaN & satu dekat IntaNBerliaN GA & Contest...

Saya check2.. rupanya, iklan Darlie ni letak semua bahagian iklan dekat blog saya.. dekat atas, tepi & tengah.. thats why setiap blog sampai ada 3 BE.. tu yang bertambah jadi 6 BE..  hihii

Apa2 pun thanks ye Nuffnang.. sebab makin bermurah hati bagi BE dekat blog saya ni (",)

P/s : Saya dah sampai Sungai Petani, sekejap lagi nak pergi checkup Alisha & saya.. akan update pasal tiroid dekat u all nanti :-)

{ 7 comments.. read them below or add one }

jamilahamzah jamilahamzah September 07, 2011
wah, ni yg makin jeles nih..hehe
fieda fieda September 07, 2011
hai intan...kita jumpe kembali setelah lama bercuti...wah..murahnyer rezeki intan lepas raya...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 10, 2011
congrats ina~!!! byk gile BE awk.. hihi~.. sy tumpang hepi utk awk.. ^_^
TiranaAduka TiranaAduka July 17, 2012
tahniah dapat 6 be..
BE tu ape...?