Rezeki menang Topup untuk Adik saya..

Firstly, saya nak ucap Terima kasih dekat Penganjur, NisaKak Fieda sebab sudi inform saya pasal kemenangan saya join slw 2nd giveaway..

Alhamdulillah, kali ni saya dapat topup RM5.. Memang rezeki adik sayalah ni.. Sebelum ni saya ada bagitahu kalau saya menang topup, saya akan bagi dekat adik saya.. Last2 ada juga menang topup.. sukalah adik saya tu.. hihii.. Seronok dapat berkongsi hasil kemenangan kita dengan family kita yang lain.. (",)

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 65
Rezeki menang Topup untuk Adik saya..

6 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 25, 2011
congrats dear.. untung adik awk, hehe..
msredcheesecake msredcheesecake September 25, 2011
congrats yea... memang lucky la...
fazzlim fazzlim September 26, 2011
hehehe...terima kasih la kakk ku yer...
nnt dpt hadiah topap lagi...cepat2 bg no adik anda yang sentiasa menunggu topap drpd anda...
^.^