Perkahwinan sepupu saya di Terengganu

Seronoknya saya balik ke Terengganu baru2 ni.. Yela, balik pasal sepupu saya kahwin.. so, dapatlah saya berjumpa dengan semua saudara mara saya di Terengganu... Sayangnya saya tak banyak ambil gambar + gambar yang ambil pun tak berapa nak cantik.. hihii


Inilah sepupu saya tu.. Husband dia orang Johor.. Dulu ketika saya budak2, menetap di Terengganu, dialah kawan saya bermain.. main masak2, main nyorok2.. pendek kata macam2 bendalah kami main sama2.. rumah kami sebelah menyebelah je time tu..


Ini pun sepupu saya jugak ni.. u all bayanglah kami jumpa paling last, time dia kahwin.. tahun 2008 or 2009.. saya pun dah ingat2 lupa.. time kenduri baru ni pula baru kami berjumpa.. tu pun dia dah pregnant untuk anak ke 2.. Saya pun tak sabar nak dapatkan anak ke 2!! tapi masalah kelenjar tiroid saya yang membengkak ni buat saya terdiam sekejap bila fikirkan pasal pregnant.. :(


Diantara hantaran dari pihak lelaki


Saya & Alisha (^_^)


Pose tanpa Alisha.. Saya rasa pelik pulak gambar ni... normally ada Alisha.. bila Alisha tiada dalam gambar ni... mulala terasa macam anak dara kembali... mentang2lah saya bergambar dengan anak dara.. hahhahha.. Ohya, ini pun sepupu saya.. adik kepada pengantin :-)



Gambar selepas selesai majlis.. kami ramai2 kemaskan rumah makcik saya ni.. Ohya, makcik saya ni adalah adik kepada my mum :-)

3 comments.. read them below or add one

Puan Kutu Puan Kutu September 18, 2011
syoknya..time kenduri nie la kita nak berjumpa n beramah mesra dgn sedara mara..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 18, 2011
wah.. sepupu2 ina sumer lawa2 aa..including u too, hihi~.. ^_^
QasehnyaRania QasehnyaRania November 11, 2011
hihii..muke cousin ina sekali tgk macam aik-beradik pula