Rezeki di penghujung September

Alhamdulillah.. ada lagi rezeki saya untuk menang di penghujung bulan September ni.. Ini adalah kemenangan saya yang ke 9 & 10 di bulan ini.

Saya menang Lucky Draw "STRESS" Lucky Draw anjuran Ila. Ohya, ini adalah kemenangan saya yang pertama bersama dengan Biras a.k.a. Seputih Salju.. Dia pun menang juga lucky draw  ni.. hihi      
Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 66

Lagi satu pulak saya menang sebab meneka dengan tepat ke mana Maya nak pergi bercuti minggu ni.. main hentam je.. hihi.. 5 orang terawal yang bagi jawapan dengan betul, dikira pemenang..

1)Intan Berlian
2)Bujal
3)Hanis Azla
4)Nabila_2908
5)Yus

Saya adalah yang paling awal.. (",).. Tahniah jugak kepada pemenang yang lain & terima kasih kepada penganjur..    

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 67

5 comments.. read them below or add one

hakamah hamyadi hakamah hamyadi September 30, 2011
tahniah....bestnya...semoga sentiasa dmurahkan rezeki
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 30, 2011
congrats Ina.. ade gak rezeki mnang kat hujung bln nie eh.. sy lak dh kurg join CGL, n dh lame xmnang, huhu~...

wah, Karimah oun mnang gak eh? congrats to both of u~!! ^_^
Toko Mainan Toko Mainan May 05, 2015
Moga-moga banyak diberi rezeki