Perjalan kami balik ke Sungai Petani dari Terengganu

Setelah 5 hari kami berada di Terengganu, akhirnya pada 06/09/2011 kami bergerak balik ke Sungai Petani... Sedih je rasa bila nak tinggalkan Terengganu.. Tak tahu la bila lagi kami dapat balik ke sana.. sepanjang 5 hari saya berada di sana, saya tak sempat pun nak pergi jalan2.. yela, busy dengan tolong makcik saya kenduri.. actually saya ni takdalah tolong beria sangat pun.. yela, nak kena melayan si alisha ni ha.. lagi pun makcik saya ni guna khidmat catering so takda lah banyak kerja sangat kan..

Perjalanan kami balik ke sungai Petani takdalah "ngeri" macam pengalaman kami pergi ke Terengganu.. Perjalanan balik ni sangat2 lancar.. yela, semua orang dah kembali bekerja.. so, takdalah nak ber jammed lagi.. alisha pun seronok je dalam kereta.. hihii

Sampai dekat Bukit Bunga, saya singgah beli buah sikit & belikan Alisha patung bear.. hihii bear ni saya saja belikan untuk alisha.. selama ni alisha asyik panggil kucing "bear" so, saya nak kenalkan alisha yang itu adalah bear bukannya kucing tu "bear".. alisha ni pantang nampak kucing mesti panggil bear.. hihiii

Dekat Bukit Bunga tu juga kami ada singgah makan SUP BELUT HERBA SPECIAL.. serius.. sedap giler hokay!! terbayang2 sampai sekarang tau... harganya pun tak mahal.. RM9 je semangkuk.. tengah2 kami makan tu pula, tiba2 hujan dengan lebatnya.. kira ok la kan.. sup tu dapatlah memanaskan badan kami  ni.. :-)

Kami sampai ke Sungai Petani pukul 10 malam.. gerak dari Terengganu pukul 10 pagi.. tapi kali ni 12 jam perjalanan bukan pasal jam tapi pasal kami banyak berhenti.. tapi sayangnya tak dapat ambil gambar sebab hujan.. Kebetulan pulak hari yang kami balik Sungai Petani tu, banyak tempat yang hujan.. Apa2 pun, kami dah selamat kembali ke Sungai Petani & saya akan setia menanti lagi saat2 untuk kembali ke Terengganu.. ececcece.. hihii

P/s : Finally habis jugak entry di Terengganu (",)
Perjalan kami balik ke Sungai Petani dari Terengganu

4 comments.. read them below or add one

Rozie Rozie September 18, 2011
Seronoknya ada sedara jauhkan leh ziarah sambil makan angin
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 18, 2011
xsuke mkn belut..huhu~.. hubby penah srh try mkn, tp geli aa, coz slalu byangkn belut tue ular...
ct kektus ct kektus September 19, 2011
err. apa rasanya belut tu ye? ada mcm ayam tak. huhu