Alhamdulillah.. Rezeki berblog.. 11 BE running dekat blog saya :-)

Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah... Syukur kepada Tuhan.. Baru semalam saya buat entry pasal dapat BE baru.. Alih2 hari ni saya buka Nuffnang, tengok2 bertambah lagi 2 BE.. Menjadikan blog saya ni ada 11 BE yang tengah running..

Syukur kepada Tuhan, ini adalah BE saya yang ke 15 dalam tempoh tak sampai 2 bulan.. Actually rasa seronok sangat ni sebenarnya.. Yela, saya ni kan SURI RUMAH, so, bila tiba2 je dengan berblog pun boleh dapat duit.. mestilah saya rasa syok.. hihii... Tapi tak tahulah bila boleh cash out kan.. Tak kisah la, janji BE ni lama la duduk menari dekat blog saya ni.. :-)


BE terbaru saya adalah DiGi Super Reload Social - Scratch & Win BM (Beauty) di blog IntaNBerliaN GA & Contest   dan Celcom Purple Shopping Spree di blog IntaNBerliaN.. Apa2 pun, saya ucapkan TERIMA KASIH dekat u all sebab sudi menjengah blog picisan saya ni (",)  

5 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown September 27, 2011
masyuuuuuuukkkk2...tahniah kak!
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 27, 2011
syoknye la blog Ina nie, asyik dpt BE aje.. msti tarfik blog Ina byk kn? ^_^ sy nye ciput je..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa September 27, 2011
huhu..jeles pulak rasanya=.= hehe,nak jugak.tp tak dpt2 ag.
SeputihSalju SeputihSalju September 27, 2011
fuyoooo.... byknya BE kak.. meh la kongsi tips2 skit..hehheh
Unknown Unknown December 03, 2012
wahhh.. beruntungnya..kena rajin BW lepas ni:)