1 hari 3 Kemenangan

Alhamdulillah.. rezeki bulan syawal... semalam saya baru berkesempatan untuk semak keputusan GA yang saya join.. Tengok2, saya ada menang 3 GA... :-)

Saya menang 2 In 1 Giveaway anjuran infonewbie.. 

 Pemenang 2 In 1 Giveaway
  
Hadiah yang bakal saya dapat, banyak tau.. 5 jenis.. hihii :-)
1) Pendrive Case
2) Quilling Bookmark
3) Keychain Love
4) Pemegang Pendrive
5) Keychain Nama Sulaman Benang

  Keputusan penuh Klik SINI 

 Yang ke 2 pulak, saya menang GA syieda_joy.. Thanks Lulu & Syieda sebab sudi inform pasal kemenangan ni.. :-)    


Saya menang topup RM10 tapi saya minta syida tukarkan kepada cash... macam biasalah, masuk akaun my dear... My dear dah suruh saya buka akaun maybank.. yela, senang ada akaun sendiri.. my dear suruh masukkan duit menang GA dalam akaun saya sendiri..

Ok jugak tu.. cuma saya ni yang malas nak pergi buat akaun.. Tapi fikir2 balik, memang patut saya buat akaun sendiri ni.. lagi senang saya nak membeli belah online.. tak payah guna akaun my dear lagi.. hihii

Keputusan penuh Klik SINI 


 Yang ke 3 saya menang Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY.. Saya dapat hadiah saguhati tapi tak pasti apa hadiahnya.. Yang saya tahu, hadiah sumbangan YBhg. Ketua Pengarah, Timbalan Ketua Pengarah (Penerangan Strategik) Jabatan Penerangan Malaysia, Pengarah dan Timbalan Pengarah Bahagian Penerbitan Dasar Negara..

Macam tak percaya pulak boleh menang GA ni.. hihii.. Apa2 pun thanks yer Rakan 1Klik  

 Keputusan penuh Klik SINI
 
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 60

2 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown September 08, 2011
thanks coz follow my blog. by the way dah follow u back.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 10, 2011
byknye ina mnang, hihi~.. congrats dear..