Puas hati tengok gambar dah besar gedabak dekat blog sendiri.. hihii

Saya rasa puas tengok blog saya sekarang ni.. Gambar dah besar gedabak.. hahhahaa Petang semalam saya edit blog ni.. Sebelum ni memang saya dah nak buat macam ni tapi perasaan MALAS tu menebal dalam diri ni.. Lebih2 lagi saya tak berminat sangat dalam bab2 nak edit2 ni + tak reti.. hahhah

Tapi petang semalam, tiba2 my dear cakap dia tengok blog saya berserabut... Hahahahhah memang pun, saya sendiri pun sebelum ni tengok blog saya tu serabut tapi tahan je la sebab malas punya pasal.. hihii

Tapi tidak lagi petang semalam.. saya rajinkan juga diri.. yela, Pembaca tetap saya.. siapa lagi, my dear la.. dia dah komplen.. maknanya kalau my dear pun tengok serabut mesti orang lain pun lagi serabut.... hahahhah

So, sekarang saya dah buat 2 coloum sahaja.. gambar saya buat besar gedabak sebabnya, seriously, sebelum ni saya sendiri tak puas hati tengok gambar dekat blog saya ni.. tak jelas, nak kene klik gambar pulak untuk nampak lebih jelas.. sekarang ni.. tak payah klik2 gambar dah.. memang dah besar gedabak dah.. hahahhaa

Cumanya sekarang ni, blog saya TIADA HEADER yang cun2 macam orang lain tu.. Bila la nak ada header yer.. Agak2 menang GA dapat header best jugak ni.. muahhahahha
Puas hati tengok gambar dah besar gedabak dekat blog sendiri.. hihii

{ 8 comments.. read them below or add one }

ade2mama ade2mama September 21, 2011
heeheh..beerharap btol ko yer..nk header bwu..smpai xnk bt sendri header yg bru heheh
malas!
:P huhuu
hakamah hamyadi hakamah hamyadi September 21, 2011
ha..besar dah..hehehe...dulu 3 column kan..nampak mcm sempit je...hehe..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN September 21, 2011
ada2mama : mmg akak malas sbb tak reti cuba kalau reti.. software pun akak buat agaknya.. hihii ;p.. Lagipun komputer akak ni takda software yang canggih2 setakat paint adalah... heheh

hakamah : a'aa dulu 3 kolum.. mmg sempit pun :-)
Cute MuM Cute MuM September 21, 2011
belum ada kesempatan nak tuka jadi 2 kolum.. nak gak gambar besar2.. baru puas..
sherotpetot sherotpetot September 21, 2011
paint pon boleh buat header apaa.. hehe
Puan Kutu Puan Kutu September 21, 2011
sy pun taksuka tgok gmbar kecik2,sbb tu majoriti gmbar yg di upload kt entri sy semuanya besar gedabak.haha.nak header bley ja.jom join contest kutu jom..:)
Unknown Unknown September 21, 2011
hehe lagi menarik begini kan sis..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 22, 2011
wah, mmg b'mbah meriah blog ina pas prubahan nie..hehe.. suke2.. ^_^ ina leh je tmpah header ngan Mish Apple (sy tmpah header dr die la..) 2 header = topup maxis RM3.. murah kn?