Hadiah Menang GA diambil pada Majlis Pelancaran Portal 1Klik


 Dalam entry INI, saya ada bagitahu u all yang saya menang Rakan 1Klik 2nd GIVEAWAY kan.. So, tadi saya ada buka emel & terpandang emel dari Bahagian Penerbitan Dasar Negara.. Rupanya mereka bercadang untuk menyampaikan hadiah kepada pemenang pada Majlis Pelancaran Portal 1Klik dan buku Coretan Kenangan terbitan Jabatan Penerangan pada 4 Oktober 2011..

 Tak sangka pula terima hadiah dekat Majlis yer... tapi tu la, mana taknya, hadiah sumbangan YBhg. Ketua Pengarah, Timbalan Ketua Pengarah (Penerangan Strategik) Jabatan Penerangan Malaysia, Pengarah dan Timbalan Pengarah Bahagian Penerbitan Dasar Negara..  ingat ke main pos2 je.. tapi apa2 pun, tetap boleh pos sebenarnya.. Kalau saya tak nak pergi, mereka boleh pos kan je.. :-)

Tapi rasanya saya suruh mereka pos je lah kot.. nak pergi pun jauh, lagipun hari bekerja.. Ohya, kalau u all nak tahu, pemenang dipilih berasaskan komen bernas, kerap dan mesej yang jelas, padat dan bermaklumat sepanjang tempoh peraduan berlangsung.. Penat memerah otak mengeluarkan komen yang bernas.. hihii Tapi alhamdulillah.. berbaloi2.. hehhe 

Pemenang dipilih oleh juri khas yang mahir dengan penggunaan bahasa

Hadiah tempat pertama lagi best tau..

PERTAMA : Kamera Digital Samsung ES80 with 4GB memory card
KEDUA:  Hard disk 200 GB
KETIGA: Hard disk 100 GB
10 hadiah saguhati

Ohya, saya nak ucapkan Tahniah jugak pada pemenang2 yang lain :-)
 
JUARA  : Sarah Naiema
KEDUA : Ummu Ukasyah
KETIGA : Joel Leslie

10 Pemenang Saguhati 

1.   Wan Hazel
2.    Rusna Wana
3.    Nanakimie
4.    Aqishah
5.    Amiraliyana
6.    Kaseh Suci
7.    Si Kotak Hati
8.    Mia
9.    Fara Anak Abah
10. Intan Berlian

2 comments.. read them below or add one

Puan Kutu Puan Kutu September 08, 2011
wah tahniah..tumpang bangga!hehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 10, 2011
srh je diorg pos, hehe.. congrats ina..