Dapat BE baru lagi.. (",)


Alhamdulilah... syukur pada Tuhan.. saya dapat BE baru lagi.. hihi.. Kali ni saya dapat dari Sony E-Mount NEX-C3.. so, seperti yang u all tengok dekat gambar atas tu.. sekarang ni saya ada 9 BE.. tapi kira macam 3 BE je la kot.. sebab yang lain tu dari pengiklan yang sama je.. hihii 

Barulah saya tahu kenapa orang nak sangat BE ni.. bila saya sendiri dapat baru lah saya tahu.. rupanya best.. cepat je earning tu berjalan.. hihii.. Yang lagi seronok tu.. Baru minggu lepas saya bagitahu dapat 6 BE.. Alih2 tak sampai seminggu dapat lagi 1 BE... hihii

Nuffnang ni baik hati betul lah.. bila dah bagi BE banyak pulak.. Actually tak sangka juga dapat BE sebelum ni.. yela, blog saya ni bukan ada ramai sangat pengunjung pun.. Tapi apa2 pun, terima kasih lah dekat Nuffnang :-)

2 comments.. read them below or add one

Dhiya Fariza Dhiya Fariza September 12, 2011
wahhh saya tak pernah dapat :(