Yeay.. dah dapat online selepas 3 hari tiada internet (",)

Sukanya hati.. hari ni dah dapat online seperti biasa selepas 3 ari tak dapat menjenguk u all.. hihii.. Actually, hari rabu baru ni saya balik kampung my dear.. Terlupa nak bawa balik broadband tapi lucky la saya dah siapkan entry untuk 3 hari tersebut.. Thats mean, entry yang u all baca sepanjang 3 hari tu adalah entry autopublish.. (",)

Tak suka tau bila tak dapat online ni.. Tak senang saya dibuatnya.. Asyik teringat dekat blog je.. hahhah *parah dah saya nih* Mahu nya tak, u all kan tahu saya ni suri rumah, so teman saya dekat rumah apabila my dear pergi kerja adalah blog selain Alisha anak kesayangan saya tu..

Tapi apabila 3 hari tak dapat baca entry terbaru dari u all saya rasa bosan gilerrrrr... Nasib baiklah, saya balik sungai petani, broadband saya laju je.. so, saya dapatlah saya tengok dekat dashboard semua entry2 terbaru u all yang saya dah terlepas.. So, bolehlah saya singgah baca entry u all.. hihii

P/s : Rindu u all.. (^_^)
Yeay.. dah dapat online selepas 3 hari tiada internet (",)

5 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 25, 2011
Rindu Ina juga, hehe.. Owh, blk kg rupenye, ptt la lame xnmpk Ina online, ngehehe.. ^_^
E-na Zarina E-na Zarina September 25, 2011
betul kan blog pun boleh jadi sbg peneman...dpt kenal ramai kawan...selamat hari raya...cutenya alisha!
msredcheesecake msredcheesecake September 25, 2011
blogger tegar hheee.... memang stress kalu tak dapt online
Puan Kutu Puan Kutu September 25, 2011
kangan juga sama kamo.haha..
ade2mama ade2mama September 26, 2011
xtgk blog sehari jdy gile ehehe

kite da ketagih blog da nye ehehe