Rezeki menang voucher

Alhamdulillah.. saya ada rezeki untuk menang voucher dari Shawl Industry.. Actually saya pun tak perasan pasal ni.. Nasib baik saya buka emel.. hihii Ohya, actually semua peserta adalah pemenang, and semuanya dapat voucher ni :-)

Klik untuk lebih jelas

Voucher ni pasal saya join Giveaway Headscarf + Duit raya Shawls Industry.. Nanti saya patut pergi usha2 dekat Shawl Industry ni.. Kot2 ada yang berkenan.. :-) Voucher tu saya boleh guna sampai akhir tahun ni je :-) Apa2 pun thanks yer www.shawlsindustry.com
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 57

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 01, 2011
wah, congrats ina.. ruginye sy xjoin GA tue, huhu~...

slamat ari raye!! Byk ke duit yg Alisha dh dpt? hehe..
mama_umar_maryam mama_umar_maryam September 01, 2011
wah3,tahniah..mane gambar rayeee =)