Jom follow instagram saya...

Orang lain dah lama ada instagram, saya baru nak ada... Eh, saya pun dah lama ada instagram sebenarnya... tapi tak aktif..Cuma sekarang ni baru berniat nak aktif jugak dekat instagram.. Tapi saya masih terkedek2 lagi guna instagram ni haaa... Nak upload gambar pun, jenuh mencari macamana nak buat... dah rasa macam orang buta IT benor je saya ni... Instagram ni tak boleh upload guna komputer ke ek...?...

Saya ni pulak tengah terkedek2 jugak ni.. duk mencari sape yang follow instagram saya tu.. sebab nampak followers dah ada 306 orang.. Macamana dorang tau instagram saya ek...  Apa2 pun, meh la follow instagram saya ni... Ni link instagram saya... zarinatazari...

Kalau nak suruh saya follow u all, follow saya dulu yer.. nanti saya follow.. jangan suruh saya pergi search sendiri nick u all pulak... sebab saya tak reti lagi macamana nak search... hahaha

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 


Jom follow instagram saya...

{ 21 comments.. read them below or add one }

FarahFerraDotCom FarahFerraDotCom December 24, 2014
sama la kita.. skrg baru nak terkedek2 aktif kt ig..hehehe.. okey jap farah pi follow na..=D
syawalsimpsons syawalsimpsons December 24, 2014
search nama sue...

syawalizzsimpsons
Masya Masya December 24, 2014
yeahhhhhhh maju setapak lagi....
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit December 24, 2014
Kakak ada juga tapi langsung tak aktif. Cuma suka tengok-tengok org yg business online melalui insta aje..
Lynn Damya Lynn Damya December 24, 2014
Salam, halaaa sy xde insta lah sory ye kak, haha
Unknown Unknown December 24, 2014
saya pn xde insta lagi.
Unknown Unknown December 24, 2014
Saya dah follow ke belum entah..jap nak check ..
Anak IbuAyah Anak IbuAyah December 24, 2014
dah follow! hehe
cahayaalammaya :)
nur anis nur anis December 25, 2014
Wahh..selamat berinsta kak...
Unknown Unknown December 25, 2014
ok kak.. nnti folow jijah juga yer :)

azizahgreenline
QasehnyaRania QasehnyaRania December 25, 2014
jom jom..

psst: la situ ke!!! mmg tahu n perasan simpng ke kanan tu. dh tahu senang la nti.. nk cri

mmmmm.. myb blm ada rezeki lg la ni kn :’(
xpa la.. in shaa Allah tahun depan pula la kot.raya cina nti sy blk kg lg.mkn knduri.hihihi
Unknown Unknown December 25, 2014
Ok.. Nnti sya follow.. Sya pun baru lg buat ig.. Tp ntah la.. Malas nak guna. Kat hp ni byk kali dah kena uninstall ig. Ig boleh guna kat laptop tp kena guna blue stack baru boleh..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 25, 2014
Hehe yg online je aktif skt.
personal terabai
nini nini December 26, 2014
nini pon ada ig tapi tak aktif....hehehe tak reti sgt app dia..ngee campo malas nak godek
Siti Sharini Siti Sharini December 26, 2014
wah dah upgrade..saya ada IG tapi jarang sangat update kat sana hihi..nanti saya carik yer
Puan Kutu Puan Kutu December 26, 2014
sy takde IG lagi..tggu taun depan beli hp baru.haha
ecadwinkyasha ecadwinkyasha December 30, 2014
da follow..jgn lupa follow balik.haha!