Blogspot ada masalah ke?


Tadi saya nak reply pertanyaan reader di petak komen... Alih2 di petak komen tu disuruhnya saya buktikan yang saya ni bukan robot bagai... kiranya word verification la kan... Ntah kenapa pulak jadi camni.. Saya pergi check setting... elok je saya NO kan word verification tu... tapi kenapa pulak boleh ada... Tiba2 je jadi camni, semalam ok lagi rasanya... Saya try lah pergi tengok blog orang lain yang buat komen pop up window... dorang pun ada word verification jugak... Eh, ke ada antara u all ok je pop up window ni? takda kuar word verification?... ke komputer saya yang prob...? ke mata saya yang tersalah pandang?... Ce u all yang buat komen pop up window tengok blog u all... Ok tak?... Kalau takda masalah, takda keluar word verification gtau saya ek... Eh, tapi sebelum tu, ce klik tempat komen entry saya ni... betoi tak ada keluar gambar cam atas?... nak kene buat pengesahan bagai...

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 23 comments.. read them below or add one }

Syeeda Syeeda December 09, 2014
sama kak ina.. blog syeeda pun ada benda tu..
Unknown Unknown December 09, 2014
Test.. Test.. Test..
Unknown Unknown December 09, 2014
Ok. Je kak ina.. Xde plk.. Tp xtau la sbb sya online guna hp..
Etuza Etuza December 09, 2014
Asalam ..masalah yang sama di blog Etuza ..dah cek NO tapi ada WVerty tu..pelik juga kan pop window ni ke ada benda lain nak setting..

alamak betul lah ada Verty ni blog berlian..
Ann Ishak Ann Ishak December 09, 2014
yup, ada keluar jugak :)
MOMMYLIN MOMMYLIN December 09, 2014
haah la dear.. sama la, lin pun br perasan.
Mar Mansor Mar Mansor December 09, 2014
eh yeke? ni saya komen ni ada word verification..
ada setengah tu tulisan nak taip tak nampak pulak
mama maman aka yana mama maman aka yana December 09, 2014
yer... ada.. sy pun konfius nih


sini pun nak komen kena ada pengesahan bukan robot jugak meh??
syawalsimpsons syawalsimpsons December 09, 2014
sue pon jadi gitoo jugak..nape erk...
zazanizam zazanizam December 09, 2014
mmg ada suruh masukkan word verification. zaza perasan mmg sblm ni beberapa blogger pun sama.
Fiza Rahman Fiza Rahman December 09, 2014
Ha'ah lah ina. Ada WV nih. Blogspot tgh sengal kot.

Etuza Etuza December 09, 2014
Asalam semua Etuza ingat Etuza ja hadapi masalah macam tu...kenapa ya..mybe kena tukar ruang komen kot tak sesuai POP window..atau dah terlalu ramai guna POP Window tu..
Masya Masya December 09, 2014
pttlah dah 2 3 blog sy pg semua sy nak komen jd camni ... blog ina ni pun sama .. dah kenapa blogspot ni ... huhuhuhu.. tgh sakit agaknya...
MizzTina MizzTina December 09, 2014
ada gak nmpk..tp rsnya ni utk yg setting moderation b4 publish comment kot ada mende ni.. mungkin la...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI December 09, 2014
mmg ada.. bru arni tgk ada ..huhuh..

Unknown Unknown December 09, 2014
iya kak.. jijah nak reply komen entry ni pon ada ni.
HAMIDIsP HAMIDIsP December 09, 2014
Rasanya masalah ni timbul bila kita menggunakan talian atau server bukan persendirian. Misalnya server Jabatan etc..
Unknown Unknown December 09, 2014
ok je ina. Walau saya online guna hp tetap prnah ade blog yg guna word veri tetap kene guna word jugak
Unknown Unknown December 09, 2014
sama la kak..kena letak word tu jugak..
QasehnyaRania QasehnyaRania December 09, 2014
masa bw ke blog masya ada tadi.
blog ni xda pulak sbb sy guna hp je bw
Puan Kutu Puan Kutu December 10, 2014
mmg ina.satu hari ni dok komen kena buktikan sy bukan robot.haha..
FarahFerraDotCom FarahFerraDotCom December 14, 2014
Mmg blogspot ada prob rasanya.. masa dok bw ada perasan mcm tue... tapi farah ignore jer.. tak isi pn.. komen then terus tekan publish..okey jer akak..hehehe