Cantik tak tulisan Alisha?

Kertas & buku memang tak dapat dipisahkan dari Alisha... bukan je dirumah kami, tapi rumah parent saya & rumah MIL pun, mesti dia akan cari kertas & pen... Baru ni dia duduk diam2 sorang2... sekali datang tunjuk ni haa dekat saya...


Nampak tak apa yang Alisha tulis tu haa???... Bahasa ciptaan Alisha... hehheh... Tak tahulah saya apa yang dia tulis.. main hentam je dia tu... Tapi yang bagusnya tu, apa yang Alisha tulis dekat kertas tu nampak kemas je... elok pulak dia tulis dalam garisan tu haaa.. takda pulak nak terkeluar... 

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 9 comments.. read them below or add one }

Sya Nadia Sya Nadia December 22, 2014
Sekali pandang nampak mcm tulisan jawi..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 23, 2014
macam tulisan jawi...tp baguih la alisha ni...dia disiplin tulis dalam garisan tu..baguih
lynndamya lynndamya December 23, 2014
Salam, hahaha bahasa ape ini...tp cutenye dia, hihi
Fiza Rahman Fiza Rahman December 23, 2014
Nampak mcm tulisan jawi jer...hehehe...Tapi kemas ☺
Liza Licha Liza Licha December 23, 2014
nanti besar mesti kreatif ni :)
Azi Azidah Azi Azidah December 23, 2014
tulisan alisha tu kn ina mcm tulisan trengkas kakak sy yg keje secretary tu. mana tau satu hari jd secretary. gaji secretary pn mahal tau. hihi.
QasehnyaRania QasehnyaRania December 24, 2014
kn.. asalkan ditulis dalm garisan dh bagus
lama lama nnti makin cntik la ibu pon blh faham

ppsstt: klau nk pergi umh adik lalu dpn hospital sultan abdul halim, masuk simpang yg ada signboard aman jaya tu. lalu tepi tasik apa ntah.. dduk blkg bukit nun haaa..

tahu ina ddk aman jaya, sbb su simpan alamat tp tu la x bawa balik la pulak..
nti pa pe su call k.
ziezah.com ziezah.com December 25, 2014
macam tulisan jawi pula..hee