Terima kasih kerana jadi pembaca blog saya


U all nampak tak print screen dekat atas tu... Tiba2 bergenang air mata saya lepas baca mesej tu... Sebelum2 ni pun saya memang dah ada dapat mesej macam ni.. tapi kali ni ntah, saya rasa macam sesuatu... sebab Nurul follow saya dari belum kawen... Nurul ni antara silent reader blog saya...


Actually kami berbalas mesej dekat FB sebab Nurul bagi hadiah dekat anak2 saya.... tu yang terkeluar ayat macam printscreen tu... thanks sangat2 ye Nurul sebab bagi hadiah ni... akak doakan moga nurul & semua hamba Allah yang dah kawen di muka bumi ini berpeluang untuk bergelar seorang ibu.. Moga Nurul pun akan dapat baby girl jugak.. time tu poket yang kembung pasti akan semakin menipis, puncanya pakaian & aksesori baby girl semuaaaaaaaaaa cantik2!!


Nak jugak tempek gambar si Afrina ni haaaa... Nampak tak, akak siap beli headband knotted dekat Afrina... pengaruh la punya pasal.. knotted ni tengah in sekarang... haha... Belum campur kain baju lagi, tengok tu nak, tengok ni nak... anak tak mintak, ibu ni yang melebih sebab gerammmmmmm semua barang baby girl cantik2 tapi mahaiiiii.... Kadang tu lagi mahai dari baju mak pak dorang ni haaaaa....

TERIMA KASIH lagi sekali dekat Nurul & u all yang sudi follow blog saya selama ni yer... Kalau saya tulis yang elok2, u all follow... kalau saya ada tulis yang tak elok, cepat2 tegur saya tau...

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 17 comments.. read them below or add one }

mila mila December 17, 2014
wah untungnya... hehe
Hani Rahman Hani Rahman December 17, 2014
Best nyer ... Untung ...
nita nita December 17, 2014
wah bestnya..tahniah...

rezeki anak2.. cantik hadiahnya..comel afrina pakai headband.. sayangnya anak saya boy..takpelah kan lelaki ke perempuan ke mereka tetap anugerah Allah kan..
Ibu Lala Ibu Lala December 17, 2014
Ina pandai menuls. Untung la ada org suka baca
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra December 17, 2014
Bantak hadiah nurul bg..
Betul kak..sy smpi kna tegur dgn abg sbb ashik bli bju ainul.hihi..tgk suma berkenan...
QasehnyaRania QasehnyaRania December 17, 2014
alhamdulillah..
a’aa betul tu..
sama2 la kita doakan buat yg masih menanti..

ina, masih contact dgn waniey lagi tak??
waniey pon baru dpt bby girl juga.penghujung bulan 10 hari tu.
tahun 2014 ramai bby girl kan :)

Unknown Unknown December 17, 2014
Bestnya ada peminat setia. Hehehe. Moga ada rezki saya nak ada anak :)
Kalau rajin jom ke blog saya.
http://chenta-shima.blogspot.com/
~aSHa~ ~aSHa~ December 18, 2014
wah rejeki tu...
alhamdulillah
Unknown Unknown December 18, 2014
Sya pun suka bc blog akk.. Dari masa mengandung tetiba jumpa.. Selalu xminat nak stay 1 blog.. Tp ni hari² baca..
syawalsimpsons syawalsimpsons December 18, 2014
seronok bila ada anak pompuan...rambang mata kan...kikikiki..teringin nak rasa perasaan tu
Nugrul Sakura Nugrul Sakura December 18, 2014
sama2 akak...
thanks jugak sbb sllu share mende yg kita semua alamai

belajar rajin2 yer kak isha..

Unknown Unknown December 18, 2014
saya pn nak jadi pmbaca setia blog ina. Inshallah
Unknown Unknown December 21, 2014
Alhamdulillah murah rezeki anak2 akak.. jijah pon suka baca blog akak dr belum kawen lagi..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha December 22, 2014
eca baca blog akak, dari sebelum habis degree,,, ne da nak habis master..dari bujang, ne pun masi bujang lagi.hahahah :P

cutenya afrina tu.tgk gmbr 1, mcm aqilah, tgk bawah mcm alisha...aishh,cute tol.