Tak sangka pulak dapat satu set hadiah.. (^_^)

Semalam saya terima satu set hadiah tapi dari 2 orang la.. hihii.. Actually, saya nak suruh anak saya yang comel tu memperagakan hadiah2 ni tapi sekali dia mengamuk tak nak pakai.. hahhaha.. Yela, time saya suruh dia pakai tu, dia tengah sibuk nak main.. datang ibu dia ni, nak suruh pakai semua benda alah ni pulak.. Mahunya tak marah.. tengah syok2 main.. muahhahha
Saya dapat inner dari Nisa hasil dari kemenangan saya join "Vote For Us" Lucky Draw.. Syok jugak dapat inner ni.. yela, sekarang ni saya sedang belajar pakai shawl.. Lagi satu, saya belum ada lagi inner warna ni.. Kalau tak silap saya, ni inner saya yang ke 3 hasil kemenangan saya join CGL..

Kalau u all nak tahu, sejak2 saya join CGL ni.. tak pernah pun saya beli inner n shawl.. semua yang ada adalah hasil kemenangan je.. rezeki suri rumah kan.. (^_^) Dah lah shawl & inner ni saya dapat ketika saya tengah berminat untuk pakai shawl.. (",)


Yang ni pulak shawl & kerongsang.. Tak ke dah satu set.. Shawl, inner & kerongsang... Alhamdulillah.. rezeki rezeki.. (",).. Hadiah ni adalah pemberian dari Kak Tie hasil kemenangan saya join Anniversary Giveaway Azatiesayang


Kasi zoom sikit kerongsang ni dekat u all.. Memang cantiklah kerongsang ni..!! Kerongsang ni actually seiras dengan kerongsang yang saya dapat baru ni..

Sebenarnya saya sedikit hairan ni.. sebabnya setahu saya, hadiah yang saya menang adalah kerongsang satu je.. takda shawl pun.. Tak pasti kenapa kak tie bagi shawl pulak.. Tapi apa2 pun, saya ucapkan terima kasih dekat Kak Tie & tak lupa jugak dekat Nisa.. 

U all ni memang baik2 tau!! Sayang sangat dekat u all sebab walaupun kita semua hanya berkawan di alam maya tapi terasa sangat rapat (",).. sayang jugak dekat u all sebab rajin mengomen entry saya.. U all lah pembakar semangat saya untuk terus berblog.. Cewahhhh (",)     

P/s : Kita semua kawan sampai bila2 tau

{ 18 comments.. read them below or add one }

halila Ibrahim halila Ibrahim October 17, 2011
wahhh .. jelesnya ... haha .. kak dh lama x join GA..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 17, 2011
tahniah taw..rezki namanya dapat satu set kaler sama..
Unknown Unknown October 17, 2011
tahniah..
rajin join Ga nanti kalau nak buat GA mesti ramai yang join..:)
Unknown Unknown October 17, 2011
bertuah dpt hadiah.. :)

sy smpai skrg xreti pkai shawl... :P ..lgpn mls nk belit2 ha3...
Izan Ishak Izan Ishak October 17, 2011
waaahhh...bestnya. rezki murah join contest kan.

kak izan dah lama tak join contest online...huhu..
Unknown Unknown October 17, 2011
murah betul rezeki ina...

tahniah!
Unknown Unknown October 17, 2011
tahniah!!..waa murah rezeki akak >_<..macam2 dpt..sye pon mcm nk buat contest sndri kt blog tp tukt xde smbutn ade tip x??
Hehehe nak kawn ngn akak smpai bila2 jugak
Cikrosecute Cikrosecute October 17, 2011
Tahniah!!...Rajin betul up-date hadiah...kita tak up-date pun...gambar dah ambik hihihi
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 17, 2011
hehe.. kaler nk dkat same kn? untung la Ina.. hihi~.. ^_^ congrats ye..
H A N H A N October 17, 2011
perempuan suka betoi2 ye benda2 macam ni...xfaham :p
fieda fieda October 18, 2011
wah..dapat keronsang same kaler plk tu...ye ler keronsang tu sama dgn yg kaler purple aritu..kak fieda tak gi cek lagi pos box tgk keronsang dr kak atie dah sampai ke belum..
Puan Kutu Puan Kutu October 18, 2011
oii rezeki2.best tu dpt satu diberi dua.sy plak skang nie tgh takde mood shawl.dulu dok menggila beli shawl,byk juga koleksi..yg tak pakai tu dah smp ke pemenang GA.hehe yg dok ada nie sekali dua pakai ada ker org nak?kehkeh
Myra Jay Myra Jay October 18, 2011
Tahniah :)

Myra teringin nak beli inner, sbb tengok orang pakai macam cantik je ;)
PinKy MoMMa PinKy MoMMa October 18, 2011
tahniah..pasni leh pakai dan share di sini..pasti manis ;)
tiefazatie tiefazatie October 18, 2011
wah..murah rezeki sis..=)