Rezeki Berganda (^_^)

Alhamdulillah.. Kalau pagi tadi saya dapat tahu 2 kemenangan tapi petang ni pulak saya tahu 1 lagi kemenangan.. Saya menang Twinscraftlife's 3rd Lucky Draw yang dianjurkan oleh Twincraftlife..


 Inilah hadiah yang bakal saya dapat.. Tak pasti pulak saya apa ni.. Penanda buku kot ek...(",)

Apa2 pun thanks pada penganjur & thanks jugak pada  Iqawangi  sebab inform saya pasal kemenangan ni

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 78

P/s : Harap2 u all dapatlah selalu tolong saya inform pasal keputusan CGL dekat saya yer.. sebabnya dashboard saya sekarang ni tengah tenat or maybe akan terus K.O!!! Dari hari selasa dashboard saya BLANK

{ 11 comments.. read them below or add one }

Liza @ Adzriel AB Liza @ Adzriel AB October 20, 2011
alahai comelnya hadiah.. kena sorok ni. kalau anak jumpa, depa pulak yg nak.
C i k P i p i T e m b a m C i k P i p i T e m b a m October 20, 2011
fuyoo byk menang ni... haha.. thniahhh
Fiza Rahman Fiza Rahman October 20, 2011
Wah...murah rejeki, tahniah.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 20, 2011
congrats ina.. rezeki btul ye..
Unknown Unknown October 20, 2011
wah..beruntunglah..asyik menang^^
Puan Kutu Puan Kutu October 20, 2011
wah makin murah rezeki nie..hehe..tahniah tau
fieda fieda October 20, 2011
uiiooo..menang berganda ganda tu...kak fieda gak yg sunyi sepi...huhuhu
Azyan Azyan October 20, 2011
untunglaa murah rezeki ^^
congrats! :D
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 21, 2011
tag ina ye..

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/segment-jalinan-ukhwah-bersama-cik.html